Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ariel Peterpan Dihukum Penjara 5 Tahun Dan Denda RM85,000

ariel dihukum penjara 5 tahun

MAHKAMAH Indonesia hari ini menjatuhkan hukuman penjara 5 tahun dan denda sebanyak RM85,000 ke atas penyanyi Kumpulan Peterpan, Ariel atau nama sebenarnya Nazriel selepas didapati bersalah terbabit dalam mengedar dan merakam video hubungan seksnya dengan dua artis, Luna Maya dan Cut Tari.

Advertisement

Hakim, Rusmanto ketika membacakan hukuman turut menyelar Ariel di atas sikapnya yang enggan mengaku bersalah walaupun beberapa saksi jelas membabitkan kesalahan yang dikenakan terhadapnya.

Kata Rusmanto, enggan mengaku salah itu telah menyebabkan dia dihukum penjara dengan berat, terutama kerana menyulitkan proses mahkamah dan penghakiman.

Pada masa sama, katanya Ariel sebagai artis dan idola sepatutnya menunjukkan teladan yang baik kepada masyarakat, sebaliknya terbabit dalam perbuatan jahat dan keji yang mana rakaman video itu boleh diakses oleh mana-mana pihak di seluruh dunia.

Pendapat anda? Wajar atau tak wajar?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top