Applikasi Dating Yang Direka Khas Untuk Bangsawan Twitter

Teknologi

Applikasi Dating Yang Direka Khas Untuk Bangsawan Twitter

Sejak applikasi dating Tinder menjadi kegilaan ramai. Sebuah syarikat applikasi telah menjumpai jalan yang menjadikan applikasi dating ni menjadi exclusive.

Advertisement

Loveflutter telah mengeluarkan applikasi mencari jodoh secara online dengan membenarkan ahli yang mempunyai account verified di twitter sahaja boleh mendaftar.

Applikasi ini hanya membenarkan artis, journalist dan public figure di twitter mendaftar untuk menggunakan applikasi mereka.

Menurut Mashable, twitter mempunya lebih dari 200,000 account yang telah disahkan. Account yang disahkan adalah penting untuk mengelakkan account fake di laman sosial.

Twitter sekarang juga telah memberi access kepada pengguna untuk memohon supaya account disahkan. Mahu twitter disahkan? Cuba la nasib, mohon sahaja.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...