Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Apek Lunch Bersama Datuk Siti Nurhaliza, Kini Adalah Duta Puma

Jeles sungguh Abang Nara melihat gambar yang diupload oleh Apek di Twitternya. Pasti ramai jugak yang jeles kerana Apek berpeluang untuk makan tengah hari bersama Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K. Bukan senang nak dapat peluang ini. Kemungkinan besar Datuk Siti pun turut meminati Apek.

apek makan siti nurhaliza

Advertisement

Dan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Apek yang telah dilantik sebagai duta Puma baru-baru ini. Makin lama makin murah nampaknya rezeki Apek. Dan adakah Apek bertemu Siti Nurhaliza untuk membincangkan karier di dalam industri hiburan? Siapa tahu suatu hari nanti Apek akan menjadi artis di bawah naungan Datuk Siti? Semua itu logik kan?

P.S: Jom melancong ke angkasa lepas

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

127 Comments

  1. zikron

    March 23, 2012 at 11:04 am

    hebat la apex..

  2. meeradriana

    March 23, 2012 at 1:07 am

    jgn ada gusip kontroversi ngan ct plak..hehehe

    • Anonymous

      March 23, 2012 at 9:42 am

      Oi pmpuan! Ko xnak plak ckp dia mandul? Aku benci la ko ne. Blah la ko. Biar biawak komodo makan ko hidup2.

    • Anonymous

      March 23, 2012 at 9:57 am

      haa’aah br perasan si syaitan yg direjam ni komen kat sini!lempang nak?

    • Kipas Susah Mati Neelofa

      March 23, 2012 at 10:30 am

      Wahhh….. meeradriana… anak kembar ko sehat? Bukan ke ko pernah berdoa agar Memey senasib dengan Siti supaya tak dapat anak jugak dalam entry MEMEY MAHUKAN CAHAYA MATA SENDIRI?
      baik pulak ko pagi ni yer?
      Hehehe..

    • siapa senasib dengan ketiak aku?

      March 23, 2012 at 11:09 am

      wow..boleh pulak korang ingat komen lama2 siap ingat pengomennye sekali..memang pembaca setia,x pun kuat daya ingatan kot ni hehe

    • Aku rasa mcm nak tampar jer budak gemuk dlm rancangan Jangan Tidur Lagi tuh

      March 23, 2012 at 11:20 am

      a’ah… ko gi la masuk entry yg kipas susah mati tu cakap tu, ada jer minah ni..

    • anne

      March 23, 2012 at 1:46 pm

      ingat si meeradriana ayam ni sbb ayat dia salu cam bagus. anak kembar la tu la ni la. hak tuih
      woi meera, baek ko tuka nickname dowh, sume org benci ko dol

    • Dildo di mana-mana saja

      March 29, 2012 at 1:13 am

      ye la, dia kan true bajet educated macam metal tepu yang true

    • meeradriana

      March 24, 2012 at 2:30 am

      ramainyer fan aq.. :)
      TQVM..

  3. antikeling

    March 23, 2012 at 12:32 am

    apek mmg dh lama kot endorse puma.. Kemon la. Dah la ada isu ketiak, lembap pulak tu mat jambu korea si nara nih..

  4. pasar senduk

    March 22, 2012 at 10:29 pm

    tumpang lalu cek noooo….

  5. min

    March 22, 2012 at 9:31 pm

    suke nak bertenggek pd yg muda mudi sedang nak meningkat naik. tau sgt!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama