March 22nd, 2012

Jeles sungguh Abang Nara melihat gambar yang diupload oleh Apek di Twitternya. Pasti ramai jugak yang jeles kerana Apek berpeluang untuk makan tengah hari bersama Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K. Bukan senang nak dapat peluang ini. Kemungkinan besar Datuk Siti pun turut meminati Apek.

apek makan siti nurhaliza

Dan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Apek yang telah dilantik sebagai duta Puma baru-baru ini. Makin lama makin murah nampaknya rezeki Apek. Dan adakah Apek bertemu Siti Nurhaliza untuk membincangkan karier di dalam industri hiburan? Siapa tahu suatu hari nanti Apek akan menjadi artis di bawah naungan Datuk Siti? Semua itu logik kan?

P.S: Jom melancong ke angkasa lepas


127 responses to “Apek Lunch Bersama Datuk Siti Nurhaliza, Kini Adalah Duta Puma”

  1. tengok bertuahnya siti dapat makan ngan apex says:

    aku suka apex putus ngan dahlia teck yg xcun tu. leuniey much better

  2. abang ponte says:

    hadis Nabi s.a.w ” serulah pada jalan Allah dengan penuh hikmah dan nasihat2 yang baik….” hingga akhir matan ..Duhai saudara saudari yang di berkati Allah..sedikit pesanan ringkas moga bermanfaat bersama..elakkanlh diri kita berkomen di mana2 ruangan sehingga komen kite itu menjatuhkan air muke orang len..membuka aib org atau apa2 jua yang kite maklum ianya di larang oleh Allah s.w.t..peace :-)

  3. […] Jeles sungguh Abang Nara melihat gambar yang diupload oleh Apek di Twitternya. Pasti ramai jugak yang jeles kerana Apek berpeluang untuk makan tengah hari bersama Datuk Siti Nurhaliza dan Datuk K. Bukan senang nak dapat peluang ini. Kemungkinan besar Datuk … Continue reading → […]

  4. Naziman says:

    jelesnya tengok..kita ni tak tahu bila dapat lunch dgn siti..

  5. loving says:

    untung la apek pat lunch dgn Datuk Siti….
    congratulations to apek sbb dh jd artis & duta puma…..
    s’moga mjd s’org artis yg bjaya…..

Loading...