Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Apek Dan Leuniey Kahwin Disember Ini?

Wow. Terkejut Abang Nara membaca perkhabaran yang dibawa oleh MediaHiburan ini. Mana taknya, penjaga gol Kelantan dan Malaysia, Khairul Fahmi (Apek) dikatakan akan melangsungkan perkahwinannya dengan Leuniey pada bulan Disember ini.

apek dan leuniey kahwin disember

Advertisement

Mereka berdua dikatakan tidak akan bertunang dan akan terus melangsungkan pernikahan. Persiapan pula sedang berjalan dengan begitu rancak sekali. Manakala majlis persandingan akan diadakan sebanyak 2 kali iaitu di Hotel Renaissance Kota Bharu dan di Hotel Perdana Beach Resort Kota Bharu.

apek dan leuniey

Kalau benarlah berita ini, jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Apek dan Leuniey. Sangat bagus kahwin cepat-cepat ini. Semoga segala persiapan akan berjalan dengan lancar. Kalau sudi, jemputlah Abang Nara. Confirm pergi punya. Hehehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

87 Comments

  1. Anonymous

    October 25, 2012 at 2:03 pm

    rasanye if korunk tak pernah nampak leuniey live,xpayah lar kutuk kutuk
    muka die natural je kat luar kadang2 tgk tnpa makeup pun comey.pernh jump die berkali2 tyme kt butik mama die.xpyh ler kutuk2 org
    kita kan 1 malaysia.lg 1 ,kelantan tu a part of malaysia,xpayah lar kutuk kutuk .open lar sket…

  2. antu

    October 25, 2012 at 1:52 pm

    ada chef wan kisah!!!!

  3. marc

    October 25, 2012 at 11:58 am

    kahwin tu sunnah, mengelak maksiat. bila ada orang nak kawin, kita doakan mereka bahagia dunia dan akhirat. tak kiralah sapa mereka tu. kita kutuk2 orang dapat dosa. kalau benda yang kita kutuk tu tak betul, maka dikira fitnah.

  4. nini

    October 25, 2012 at 10:59 am

    Tahniah buat apek n luiney…..semoga berkekalan seumur nyawa…….sama cantik …sama padan …macam pinang dibelah dua…Alhamdulillah …syaitan sdg menangis mendengarkan ada lagi masjid yang akan dibina……

    • gerandut ko

      October 25, 2012 at 11:40 am

      hokkkalohhh…
      mke leuniey mcm pondan pon ada gak….hihihihihi….

  5. ketam

    October 25, 2012 at 10:32 am

    Erm.. Lps ni kalu dh kawin, perangai biar btul2 jgn pulak tup2 keluar gambo peluk pompuan lain pulak!! Bkn nk mendoakan keburukan, tp paham2 jerk larr.. Kalu aku jd si lney nih, x nak aku kawin ngan bawak playboy nih..tp Liney oi, Ko pung bkn baik sgt pun kan?.. Elok lahh..

Loading...
To Top