August 24th, 2018

Gara-gara memuat naik sekeping foto dengan kapsyen yang penuh bermakna di akaun Instagramnya ketika gosip Elfira Loy sudah ada kekasih baru hangat diperkatakan, ramai yang salah sangka bahawa penyanyi Sufian Suhaimi kecewa dan sedih apabila bekas tunangnya itu sudah bertemu pengganti.

Walaubagaimanapun, Sufian menjelaskan apa yang beliau muat naik itu sekadar ‘quote’ motivasi sesuai dengan gambarnya itu. Menurut Sufian, apa sahaja yang berlaku kepada Elfira sedikit pun tidak memberikan kesan kepada beliau.

Kapsyen itu saya sesuaikan dengan gambar saya sedang berjalan. Ia juga hanyalah ‘quote’ yang saya anggap ada nilai motivasi.  Kami pun dah ada kehidupan masing-masing. Jadi, apa yang dia lakukan tak berikan kesan kepada kehidupan saya dan begitu juga sebaliknya.

Sudah melupakan kisah cinta yang tidak menjadi itu dan meneruskan kehidupannya seperti biasa, Sufian meminta peminat dan netizen turut melakukan perkara yang sama. Berhentilah mengaitkan dirinya dengan Elfira ataupun apa sahaja kisah mereka sebelum ini.

Sumber Berita : Harian Metro


14 responses to “Apa Yang Berlaku Dalam Hidup Elfira Tidak Beri Kesan Pada Saya, Peminat Tolong ‘Move On’ – Sufian Suhaimi”

  1. tutti says:

    buruknya jambang kau.. dh lme aknk komen ni.

  2. Boleh Belah says:

    Jgn dijwb bila reporter tanya..kau dh move on..biar netizen dn reporter mabuk jgn kau yg mabuk..Bravoo pian..

  3. melati says:

    ko kawin jer lah dgn Neelofa…lah…tu taraf ko…!!!

  4. makel says:

    alahia…mamat sendu ni….berlagak gila….esuk lusa sure dia cakap meleret leret……………….nyampah aku………………..ouii mamat belacan blah lahhhh lu!!!tenuk

Loading...