“Apa Salah Aku? Pernah Sakitkan Hati Sesiapa Ke?” – Nabila Huda Risau Ada Ugutan Culik Anak Perempuan Daripada Individu Misteri

Hiburan

“Apa Salah Aku? Pernah Sakitkan Hati Sesiapa Ke?” – Nabila Huda Risau Ada Ugutan Culik Anak Perempuan Daripada Individu Misteri

Pelakon Nabila Huda meluahkan rasa kegusaran apabila ada individu yang tampil membuat ugutan culik terhadap anak perempuannya, Keisha Laila.

Ugutan itu telah membuatkan Nabila Huda berkita-kira untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap individu yang terlibat.

Advertisement

Sebagai ibu, tentu saya risau akan keselamatan Keisha dan keluarga. Terfikir juga, apa salah aku? Adakah aku pernah menyakiti hati sesiapa atau ada musuh dengan sesiapa?

Maklum sajalah, mana tahu waktu muda dulukah, mungkin saya ada buat khilaf dan sebagainya terlupa minta maaf. Tapi kalau individu yang buat ugutan itu kononnya marah hanya disebabkan isu saya berpakaian kebaya, keterlaluanlah.

Dari dulu Malaysia dan Indonesia asyik nak bergaduh soal budaya. Perbalahan ini bagai tak pernah habis sedangkan kita sesama Melayu sendiri harus bersatu. Sebab itulah, saya malas nak layan hal ini.

Ujarnya lagi, dia enggan terlalu memikirkan mengenai soal itu kerana perlu keluar mencari rezeki dan enggan selamanya hidup dalam ketakutan.

Sebelum ini, Nabila Huda ada membuat satu hantaran di media sosial di mana dia mendedahkan bahawa telah menerima satu ugutan daripada seorang individu misteri yang mahu menculik anak tunggalnya itu.

Nabila berkata dia tidak berbincang mengenai perkara itu dengan suami kerana tidak pasti sejauh mana individu itu benar-benar mahu melakukan perkara itu.

Saya anggap sajalah individu itu mungkin kurang kasih sayang dan disebabkan itu dia mencari perhatian orang ramai dengan mencipta kebencian seperti itu di media sosial.

Nak pergi ke mana-mana pun memang dengan Keisha dengan kami. Insyallah kita sama-sama berdoa supaya Allah sentiasa lindungi kami sekeluarga daripada perkara buruk.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Uqasha Senrose
3 months ago

"Selamat Menjadi Ibu Bapa" - Doktor 'Check Up' Umum Uqasha Senrose Kini Hamil Anak Sulung

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Utusan

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...