“Apa Masalah Kau??” – Isu Sejadah Dapat Lambat Makin ‘Panas’, Diva AA Tengking Azza Dalam Melodi Pula?

Hiburan

“Apa Masalah Kau??” – Isu Sejadah Dapat Lambat Makin ‘Panas’, Diva AA Tengking Azza Dalam Melodi Pula?

Minggu lalu, isu mengenai pengacara sensasi Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA ‘memaki’ Azza Elite kerana lewat membuat penghantaran sejadah raih perhatian orang ramai.

Lagi membuatkan isu terbabit mendapat perhatian apabila Azza meluahkan rasa terkilan dengan kata-kata kesat yang dikeluarkan dari mulut Diva AA, tambahan pula ketika itu ayahnya baru saja meninggal dunia.

Advertisement

Ayah azza meninggal dunia

Susulan itu, pihak Melodi mempunyai niat baik untuk pertemukan dua orang selebriti ini bagi memperbaiki keadaan yang sedang ‘panas’.

Semasa ditemubual, Diva AA akui tidak tahu mengenai berita pemergian bapa Azza, namun sebagai pelanggan dia berhak mengetahui alasan lewat menghantar barang yang dibeli.

Setelah dipertemukan, Diva AA bertanya soalan dalam nada ‘menengking’ mengapa isu ini menjadi besar hingga dilaga-lagakan dan itu membuat pelakon terbabit terdiam.

Dalam pada masa yang sama, pengacara itu sempat menengking dan marah ke arah kamera seolah-olah menunjukkan rasa tidak puas hati terhadap netizen yang menuduhnya dengan pelbagai tuduhan.

Bagaimanapun, pertemuan untuk berdamai itu bersambung di bahagian kedua, dimana ia akan ditayangkan pada episod minggu hadapan rancangan tersebut.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

azwan maki azza elite
4 bulan lalu

"Kau Busy Jahit Sejadah Ke?!" - Dimaki Sebab Hantar Sejadah Lambat, Azza Elite Anggap Diva AA 'Selfish'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    August 9, 2022 at 9:14 am

    gimik

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...