Anzalna Nasir Tidak Sentap Dituduh Mandul

Hiburan

Anzalna Nasir Tidak Sentap Dituduh Mandul

Sudah lebih tahun mendirikan rumah tangga bersama suami tercinta, Hanif Zaki, pelakon jelita Anzalna Nasir sedikit pun tidak terasa hati mahupun terkilan dengan kata-kata negatif mempertikaikan mengapa beliau masih belum dikurniakan zuriat.

Advertisement

Anzalna percaya dengan setiap perancangan Tuhan buat dirinya dan beliau juga tidak pernah henti berusaha untuk mendapatkan cahaya mata.

Saya tak peduli pun orang nak cakap apa tapi saya tahu Tuhan itu merancang segalanya jadi bagi saya suatu hari mereka akan tahu. Kalau saya sendiri yang merancang saya bolehlah sentap dengan kata-kata sedemikian tapi ini semua ketentuan Allah.  Go ahead nak kata apa pun, saya tak ambil berat pun orang cakap apa pun.

Buat Anzalna beliau juga tidak mahu terburu-buru dalam soal itu dan menikmati setiap momen yang ada untuk terus bermanja berdua bersama suaminya.

Sumber Berita : Astro Gempak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

27 Comments

  1. CikGebu

    November 5, 2018 at 10:17 am

    Apa Meroyan? Ko Mandull??
    hahaha

    • Anonymous

      November 5, 2018 at 11:57 am

      jgn main2 org2 berpantang dpt laki buat hal itu yg betul meroyan…. yg jd andartu lagi teruk meroyan… takat belum rezeki anak dgr mulut puaka ckp mandul ni takat sakit hati jer..

  2. Hanky Panky

    November 5, 2018 at 9:38 am

    Kerja Allah korg nak pertikai? Persetankan je Anzalna oii..insyaAllah ada rezeki tu nnt.

    Pada yg suruh dia pergi itu ini..biar la dia yg tentukan. Dia pn dh besar panjang dan tau fikir apa terbaik utk diri dia. Dia lebih dr mampu utk jumpa siapa pun – doc, pakar, bomoh, pawang, etc. Tp kalau Allah kata belum..belum.

    Boleh hadam? Okay. Good.

  3. Anonymous

    November 4, 2018 at 11:50 pm

    Mmg jelas bentuk tubuh dia cam lelaki lembut…auw..auw..masa mula2 kahwin dulu x nmpk..now jelas mmg gaya cam gayah..tgk gambar dia yg no.2 kat atas tu cam soton..

  4. laki anzalna sotong kurita (?)

    November 4, 2018 at 7:39 pm

    suami dia ni mcm gay je…geli dowh

  5. Anonymous

    November 4, 2018 at 6:30 pm

    Pancut luar kot bang Nara.takkan nak habaq kat hang kot.

    • Anonymous

      November 4, 2018 at 7:13 pm

      Mcm hanjing kot

Loading...