Antara Alasan Perceraian Ialah Tiada Lagi Persefahaman Dengan Isteri Pertama – Peguam Ude Wahid

Antara Alasan Perceraian Ialah Tiada Lagi Persefahaman Dengan Isteri Pertama – Peguam Ude Wahid

Hari ini, Ude Wahid dan isteri pertamanya Intan Liana Salleh telah hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Kuala Lumpur untuk menguruskan lafaz cerai setelah memfailkan permohonan perceraian pada 30 November 2017.

Advertisement

mStar Online melaporkan, peguam Ude, Datuk Mohd. Zaidi Md. Zain bagaimanapum memohon penangguhan lafaz cerai itu bagi tujuan untuk menyelesaikan beberapa isu tuntutan selepas penceraian dan permohonan itu dibenaran mahkamah.

22 Mac depan ditetapkan bagi sebutan semula kes berkenaan oleh Hakim Syarie, Shaiful Azli Jamaludin.

Antara alasan penceraian yang disebut oleh peguam Ude adalah tiada persefahaman antara Ude dan isteri pertamanya itu.

Intan, 33, hadir ditemani ahli keluarganya dengan berjubah dan tudung hitam kira-kira pukul 2.10 petang manakala Ude pula tiba pada pukul 2.30 petang.

Intan menangis ketika bercakap dengan wakil media.

Pemuzik bebas itu memfailkan permohonan melalui peguamnya mengikut seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003. – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

43 Comments

  1. Noor

    March 1, 2018 at 10:04 am

    Kdg2 kita ckp org xpercaya..bila somi dh dpt yg baru..yg lama dilyn mcm sampah..yg baru dilebih2kan..ini terjd pd diri sy..somi kawin snyp2 dgn janda anak 2..sejak terbongkar dia selalu menipu sy..bg sy ini bkn ketentuan @ takdir sbb benda bole elak..prinsip sy, sy tidak akan berkongsi dgn sesapa pun..bg sy lebih baik hidup sendiri drpd hr2 meratap menangis mkn hati..bumi Allah luas..insyaAllah Allah akan beri rezeki pd insan2 yg teraniaya..sy fhm perasaan intan..sy lebih lg terkesan sbb dh lebih 20thn kawin n jd mcm ni..skrg sy bg somi pilihan..sy n anak2 atau ppuan tu..jika dia pilih ppuan tu sy redha sbb sy dah penat jaga dia selama ni..biarla org lain jaga pulak sakit pening dia sbb dia pun bkn muda lg..sy pulak boleh bebas tentukan jln hidup sy bersama anak2 yg dh besar2..so intan, kuat semangat ye..intan muda lg..insyaAllah Allah akan bg yg lebih baik dr Ude..jaga anak baik2 sbb tu lah harta dunia akhirat yg paling bernilai bg kita seorg ibu…

  2. mak cute

    March 1, 2018 at 8:39 am

    bini ko punya lawa dari hantu kubur putih x ori tu…klo x makeup muka izreen mmg teruk nmpk…betina ni extend masjid ke runtuh masjid…konpius jap

  3. Anonymous

    March 1, 2018 at 8:18 am

    kalau nk bermadu elok2 aku rasa ok lagi…
    ni sampai ceraikan bini pertama …..alasan tak bersefahaman.. padahal tak mampu berbini.
    Jantan dayus……………..izreen kaki peruntuh masjid .. aku fhm sgt la spesis mcm ni

  4. Anonymous

    March 1, 2018 at 2:09 am

    Sebab awak dah lari ke dalam nafsu Izreen dr bln november lagi awak dah lafazkan cerai. Nah berjimaklah dgn Izreen sampai melecet…. lepas tu ke perlis cari bomoh siam… tu baru best kuat…

  5. rara riri roro

    March 1, 2018 at 12:22 am

    Abis je idah, berlambak akan tackle intan. Tp klu izreen, free bebas x dhalangan pun krik krik krik…ude yg malang dan bute je yg sangkut

Loading...