April 26th, 2010

anne ngasri bercerai
Lama-lama terfikir jugak yang kehidupan artis Malaysia nie dah macam artis Hollywood. Selang sebulan dua mesti keluar berita artis bercerai. Mungkin jodoh tak panjang. Mungkin dah habis segala perbincangan dibuat sehingga cuma tinggal penceraian sebagai jalan terakhir. Agaknya itulah yang terjadi kepada Ngasriah Ngasri atau lebih popular dengan nama Anne Ngasri yang sedang menunggu keputusan mahkamah Mei ini mengenai kes penceraiannya dengan suami, Abdul Wafi Hassan.

Walaupun sudah memiliki 2 cahaya mata hasil perkongsian hidup bersama, nampaknya jodoh Anne dan suami hanya sampai di sini sahaja. Punca sebenar penceraian dirahsiakan. Dan sememangnya memang wajar punca keretakan rumah tangga dirahsiakan agar tidak membuka pekung sesiapa. Kalau bukak cerita pun buat malu diri sendiri sahaja.

Buat Anne dan suami, nasihat kami cuma satu sahaja. Walaupun sudah bercerai, janganlah abaikan kasih sayang terhadap anak anda berdua. Mereka masih kecil dan perlukan kasih sayang seorang ayah dan seorang ibu. Cubalah berbincang secara baik untuk kebaikan dan masa depan anak anda berdua. Mereka tidak bersalah dalam hal ini.\

P.S: Pernah tak korang mengejar bayang? Melenkoli cinta tak kesampaian bukan salah sesiapa tetapi ego yang tak bertempat.


Comments are closed.

Loading...