Anne Ngasri Dan Sumali Rancang Nikah 22 Disember Ini

Hiburan

Anne Ngasri Dan Sumali Rancang Nikah 22 Disember Ini

Jodoh dan maut sememangnya ditentukan olehNya. Selepas bertunang minggu lalu, Anne dan Mohd Sumali Reduan merancang untuk bernikah pada 22 Disember ini. Bercakap kepada Berita Harian hari ini, Anne berharap agar perkahwinan kali kedua ini adalah perkahwinannya yang terakhir.

anne kahwin
Abang Nara pun berdoa agar Anne dan Sumali akan hidup bahagia sehingga ke akhir hayat mereka. Bagi Anne, Sumali hadir pada waktu yang tepat. Kata Anne:-

Advertisement

Dia hadir pada waktu yang tepat dan kami saling melengkapi. Segala-galanya sudah dirancang Tuhan. Saya menginginkan pasangan yang mampu menyempurnakan hidup saya dan anak. Saya ingin membina keluarga sakinah yang menjadi idaman setiap suami isteri.


Sementara itu Sumali yang merupakan Setiausaha Kerja Pemuda Umno menafikan yang dirinya menjadi punca perpisahan hubungan Anne dan Aliff Aziz. Agak menarik juga kisah percintaan mereka berdua. Kata Sumali:-

Mula-mula, saya tiada perasaan terpaut kepadanya. Saya tahu dia ada teman lelaki, jadi saya tidak ganggu. Selepas saya tahu dia sudah putus, saya mula rapat dengannya. Saya akui saya sudah lama perhatikan Anne, bila sudah kenal, saya dapat rasakan kami serasi kerana banyak berkongsi persamaan. Saya selesa berkawan dengan dia. Malah, Anne faham saya ada seorang anak dan dia pula tiga anak.

Apa pun, semoga perancangan Anne dan Sumali akan berjalan dengan lancar tanpa sebarang gangguan. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan atas perkahwinan yang bakal berlangsung. Semoga keluarga sakinah yang diimpikan akan dapat dicapai.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

61 Comments

  1. Minah

    November 15, 2012 at 9:27 pm

    Tak boleh la tgk si anne ni. Pakai tudung tp selalu sgt show off dada. Kalau flat dada nye takpe gak tapi ntahlah….sungguh kurang sopan.

  2. chew

    November 15, 2012 at 6:29 pm

    dah terdesak sgt ker anne ….?? x selera langsung …

  3. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original

    November 15, 2012 at 6:22 pm

    Emmmmmmmm tah laaaaaaa minah jambu pon tk tau ape nk komen pasal si anne ni lagi…..cepat nye kau nk kawin anne ” ada masaalah ke ? cian pulak minah jambu btengok kau ni ….tapi takpe lah mungkin jodoh anne dh sampai untok berumah tangga……minah jambu harap anne jangan lemas di malam pengantin nanti eh……

  4. Anonymous

    November 15, 2012 at 3:27 pm

    tak baik mengata org..jodoh pertemuan Tuhan tentukan..doakan yg terbaik utk mereka..

  5. Anonymous

    November 15, 2012 at 3:19 pm

    eee, bkal suami dia ni aku tgok mkenya, nk pndg cmera pun mcm tsngkut je nfasnya, ttelan cicak ke? hahaha. muntah first nite mcm ni…

    • julia

      November 16, 2012 at 10:47 am

      ha ha ….ko ni …pe pe pun aku setuju ..tak leh blah tol muka dia
      ha ha

Loading...