Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Anne Ngasri, Aliff Aziz Dan Anak Tampak Mesra Dalam Media Hiburan April 2012

Fuh. Kalau dah sampai tahap anak Anne panggil Aliff Aziz “Daddy”, maknanya memang hubungan dah direstui 100% dah. Abang Nara suka keceriaan dan kegembiraan yang terpancar di dalam wajah ketiga-tiga manusia ini. Sangat happy go lucky kan?

anne aliff

Advertisement

Kalau menurut ilmu firasat Abang Nara yang dituntut di Gunung Kinabalu satu ketika dahulu, Anne Ngasri dan Aliff Aziz ini memang sesuai sangat mendirikan masjid. Perbezaan umur dan status bukanlah penghalang. Kalau dah cinta, lautan api pun boleh direnangi. Apa pun jangan lupa dapatkan Media Hiburan April 2012 untuk cerita sepenuhnya.

P.S: Saat malang yang sempat dirakam dalam gambar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

118 Comments

  1. khadeja

    April 7, 2012 at 10:46 am

    tp btol la.. aku ada sorg kwn.. dia ni mmg spupu c aliff aziz nie… dia ckp aliff aziz ni mmg playboy.. dia bnyk pmpuan… n mcm2 lg cte yg aku tau.. bile da dpt tau psl c aliff aziz nie, trus aku x minat dia… tp cte psl nenek dia ahli sihir la ape sume 2 tipu..

  2. dinie

    April 6, 2012 at 4:51 pm

    kdg2kesian ngan hidup artis2 nie. Semua x der privacy. Sampaikan dgn saper nk bercinta pun kena kutuk. Kiter nie cuma blh beri pandangan tp biarla berpada2 sbb rs2 lah bertimbun kt luar sana kes2 mcm anne dan aliff nie tp x der lah org nk kecoh sgt. Kiter x berhak nak judge org hanya masa lampau diaorg. Mnlah tahu btl2 dah bertaubat, x ker kiter yg tanggung dosa. Jgnlah terlalu emosi bila beri komen takut ada hati yg terluka. Doakan jelah yg terbaik utk mereka berdua, rasa2nya tak salahkan

  3. benci kontroversi

    April 6, 2012 at 3:47 pm

    Haktuihh alid aziz!!

  4. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    April 6, 2012 at 3:28 pm

    tapi minah jambu percaya mat singaporean setia pada satu pmpan je tk pandang yg lain lagi….kalau dia suka ngan pompan tu dia akan setia…bab tu minah jambu nk tangkap satu mat singaporean tapi lm dapat lagi ……yg ada kt keliling minah jambu ni semua penyangak nk buat ape !!

  5. Datin maimun

    April 6, 2012 at 2:00 pm

    pandangan saya dengan laki org pun tak pe dan rasanya lebih selamat…dah lah alif ni sama bidang, singaporean pulak tu, muda lagi pulak tu…

    • isteri mithali

      April 6, 2012 at 4:52 pm

      walaupun suami you ke

Loading...
To Top