Written by AbangNara | April 4th, 2012

Fuh. Kalau dah sampai tahap anak Anne panggil Aliff Aziz “Daddy”, maknanya memang hubungan dah direstui 100% dah. Abang Nara suka keceriaan dan kegembiraan yang terpancar di dalam wajah ketiga-tiga manusia ini. Sangat happy go lucky kan?

anne aliff

Kalau menurut ilmu firasat Abang Nara yang dituntut di Gunung Kinabalu satu ketika dahulu, Anne Ngasri dan Aliff Aziz ini memang sesuai sangat mendirikan masjid. Perbezaan umur dan status bukanlah penghalang. Kalau dah cinta, lautan api pun boleh direnangi. Apa pun jangan lupa dapatkan Media Hiburan April 2012 untuk cerita sepenuhnya.

P.S: Saat malang yang sempat dirakam dalam gambar.

118 responses to Anne Ngasri, Aliff Aziz Dan Anak Tampak Mesra Dalam Media Hiburan April 2012

  1. khadeja says:

    tp btol la.. aku ada sorg kwn.. dia ni mmg spupu c aliff aziz nie… dia ckp aliff aziz ni mmg playboy.. dia bnyk pmpuan… n mcm2 lg cte yg aku tau.. bile da dpt tau psl c aliff aziz nie, trus aku x minat dia… tp cte psl nenek dia ahli sihir la ape sume 2 tipu..

  2. dinie says:

    kdg2kesian ngan hidup artis2 nie. Semua x der privacy. Sampaikan dgn saper nk bercinta pun kena kutuk. Kiter nie cuma blh beri pandangan tp biarla berpada2 sbb rs2 lah bertimbun kt luar sana kes2 mcm anne dan aliff nie tp x der lah org nk kecoh sgt. Kiter x berhak nak judge org hanya masa lampau diaorg. Mnlah tahu btl2 dah bertaubat, x ker kiter yg tanggung dosa. Jgnlah terlalu emosi bila beri komen takut ada hati yg terluka. Doakan jelah yg terbaik utk mereka berdua, rasa2nya tak salahkan

  3. benci kontroversi says:

    Haktuihh alid aziz!!

  4. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    tapi minah jambu percaya mat singaporean setia pada satu pmpan je tk pandang yg lain lagi….kalau dia suka ngan pompan tu dia akan setia…bab tu minah jambu nk tangkap satu mat singaporean tapi lm dapat lagi ……yg ada kt keliling minah jambu ni semua penyangak nk buat ape !!

  5. Datin maimun says:

    pandangan saya dengan laki org pun tak pe dan rasanya lebih selamat…dah lah alif ni sama bidang, singaporean pulak tu, muda lagi pulak tu…