February 3rd, 2012

Kes penderaan isteri sememangnya sentiasa berlaku di negara kita ini. Namun hari ini, Harian Metro melaporkan yang Ani Mayuni, penyanyi dangdut yang pernah popular satu ketika dahulu dibelasah oleh suaminya sehingga menyebabkan kecederaan pada kepala, leher, dada dan tangan.

ani mayuni dibelasah

Sebelum kejadian itu, Ani dikatakan menghubungi suaminya yang berada di luar rumah dan memintanya membeli sarapan. Bagaimanapun, sebaik pulang ke rumah kira-kira 30 minit kemudian, suaminya terus meluru masuk ke dalam bilik dan mengasarinya. Ani Mayuni telah pun membuat laporan polis atas kekasaran yang dilakukan oleh suaminya.

Takkanlah kerana membuat pesanan membeli sarapan pagi pun boleh kena belasah kan? Nampak macam tak logik. Mesti ada sesuatu yang kita tak ketahui. Tapi kalau kena belasah sampai cedera sebegini, sememangnya satu perkara yang tidak patut. Kesian kot kat bini sendiri.


135 responses to “Ani Mayuni Dibelasah Suami, Cedera Di Kepala, Leher, Dada Dan Tangan”

  1. eisley says:

    Allah Maha melihat.

  2. amira cantek says:

    umah ada tpng gomah kan, oleh buat roti sendiri lps tu mkan ngan minyak zaitun, sedap tu..
    mnum teh daun pudina, buat ko rs fresh d pg hr

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    jangan2 laki dia ni dari india tk? kalau orang mlaysia tkan perangai cm ni? tapi setahu miunah jambu jantan mlaysia lagi terok perangai ! suka pukol bini aniaya bini dera bini langgar bini ngan kereta pn ada….yg laki simbah asid kt muka jambu bini pn ada jugak …jantan or laki yg macm gini yg paling sial sekali di dlm dunia yg fana ………………

  4. kaki_kutuk says:

    mesti suami dia marah sbb hari2 beli sarapan kt luar

  5. syampu sunsilk says:

    try siasat laki dia ni org negeri mna?

Loading...