Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ani Mayuni Dibelasah Suami, Cedera Di Kepala, Leher, Dada Dan Tangan

Kes penderaan isteri sememangnya sentiasa berlaku di negara kita ini. Namun hari ini, Harian Metro melaporkan yang Ani Mayuni, penyanyi dangdut yang pernah popular satu ketika dahulu dibelasah oleh suaminya sehingga menyebabkan kecederaan pada kepala, leher, dada dan tangan.

ani mayuni dibelasah

Advertisement

Sebelum kejadian itu, Ani dikatakan menghubungi suaminya yang berada di luar rumah dan memintanya membeli sarapan. Bagaimanapun, sebaik pulang ke rumah kira-kira 30 minit kemudian, suaminya terus meluru masuk ke dalam bilik dan mengasarinya. Ani Mayuni telah pun membuat laporan polis atas kekasaran yang dilakukan oleh suaminya.

Takkanlah kerana membuat pesanan membeli sarapan pagi pun boleh kena belasah kan? Nampak macam tak logik. Mesti ada sesuatu yang kita tak ketahui. Tapi kalau kena belasah sampai cedera sebegini, sememangnya satu perkara yang tidak patut. Kesian kot kat bini sendiri.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

135 Comments

  1. eisley

    February 8, 2012 at 8:34 am

    Allah Maha melihat.

  2. amira cantek

    February 7, 2012 at 1:36 pm

    umah ada tpng gomah kan, oleh buat roti sendiri lps tu mkan ngan minyak zaitun, sedap tu..
    mnum teh daun pudina, buat ko rs fresh d pg hr

  3. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    February 6, 2012 at 11:29 pm

    jangan2 laki dia ni dari india tk? kalau orang mlaysia tkan perangai cm ni? tapi setahu miunah jambu jantan mlaysia lagi terok perangai ! suka pukol bini aniaya bini dera bini langgar bini ngan kereta pn ada….yg laki simbah asid kt muka jambu bini pn ada jugak …jantan or laki yg macm gini yg paling sial sekali di dlm dunia yg fana ………………

  4. kaki_kutuk

    February 6, 2012 at 3:36 pm

    mesti suami dia marah sbb hari2 beli sarapan kt luar

  5. syampu sunsilk

    February 6, 2012 at 2:47 pm

    try siasat laki dia ni org negeri mna?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top