Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ani Maiyuni Risau Wujud Akaun Instagram Palsu Anak Darjah 6

Siapa tak geram bila ada orang yang ambil kesempatan ke atas diri kita atau orang yang kita sayang. Ini berlaku kepada pelakon dan penyanyi dangdut, Ani Maiyuni yang mendapati ada pihak buat akaun Instagram dengan nama anaknya.

Ani Maiyuni yang menyedari perkara itu berasa tidak puas hati dan meminta bantuan peminat untuk melakukan report ke atas akaun palsu terbabit.

Advertisement

Saya mohon jasa baik wargamaya semua untuk bantu report akaun palsu @thereallwirna. Akaun anak saya @therealwirna. Pandai dia mengelirukan orang lain dengan menambah huru ‘I’ pada nama Wirna.

Yang membimbangkan saya, Wirna fake ini scam orang, saya takut anak saya menanggung akibatnya nanti. – Katanya keapda Gempak.

Menurut Ani, anak perempuannya itu baru berusia 12 tahun dan sebagai ibu sudah pasti berasa risau.

Tidak cukup dengan itu, pemilik akaun palsu terbabit turut dikatakan telah membuat report ke atas semua video yang dinaikkan anaknya di Instagram dengan tujuan mengatakan dialah pemilik sebenar.

Advertisement

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ANI MAIYUNI (@animaiyuniofficial)

Macam-macam cara orang sekarang cuba ambil kesempatan ke atas kita. Jadikanlah apa yang berlaku kepada Ani ini sebagai langkah berjaga-jaga.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top