Anggota Polis Meninggal Dunia Ketika Bertugas Untuk Operasi COVID-19

COVID-19

Anggota Polis Meninggal Dunia Ketika Bertugas Untuk Operasi COVID-19

Masuk hari ketujuh Perintah Kawalan Pergerakan dijalankan, Malaysia merekodkan 1518 kes jangkitan COVID-19 dengan 15 kematian dicatatkan setakat ini. Para petugas bertungkus lumus memastikan keselamatan dan kesejahteraan rakyat Malaysia terjamin sepanjang tempoh ini.

Berita menyedihkan diterima buat kakitangan pihak polis yang bertugas apabila seorang anggota polis dilaporkan meninggal dunia ketika bertugas untuk Op Covid-19. Koperal Mohd Masri Maguni yang berusia 58 tahun itu dilaporkan pitam semasa sedang bertugas untuk operasi ini.

Advertisement

Anggota polis itu meninggal dunia jam 5.20 pagi hari ini selepas tiga hari menerima rawatan. Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Mohd Rozi Jidin menegaskan anggotanya itu meninggal dunia bukan akibat dijangkiti COVID-19 tetapi mengalami tekanan darah tinggi.

Pada Sabtu lalu, anggota polis terbabit dikatakan rebah secara tiba-tiba ketika menjalankan tugas Op COVID-19 itu. Allahyarham yang ketika itu mengalami kebas kaki, tangan dan pening kepala dikejarkan ke HSB selepas terjatuh di lokasi kejadian jam 4 petang.

Salam takziah diucapkan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...