Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Anak Rozita Che Wan Ditemui, Lari Kerana Merajuk Ibu Manjakan Abangnya

Syukur Abang Nara mendengar yang anak Rozita Che Wan yang dilaporkan hilang Sabtu lalu telah pun ditemui. Anaknya, Aniq Erza, 14 tahun ditemui di rumah kawannya di USJ Subang Jaya selepas gerakan mencari yang turut disertai oleh pihak polis.
aniq erza ditemui

Kata Rozita Che Wan:-

Advertisement

Saya panik apabila mengetahui dia hilang tanpa sebarang sebab tetapi akhirnya dia dapat ditemui atas bantuan pihak polis dan rakan-rakannya yang memberikan informasi di mana dia berada. Dia beritahu polis dia lari dari rumah sebab merajuk kerana saya melebih-lebihkan si abang daripada dirinya.

Susah jugak untuk menjadi seorang ibu ini. Abang Nara rasa Rozita Che Wan pastinya tak berbelah bahagi dalam memberi kasih sayang kepada anaknya. Namun biasalah budak-budak. Kadang-kadang tue ada je yang tak kena di mata diorang. Susah jugak nak menjadi seorang ibu yang perfect di mata anak sendiri.

Harap-harap selepas ini anak Rozita Che Wan ataupun anak kita sendiri kalau nak merajuk pun janganlah sampai lari dari rumah. Malaysia sekarang kan dah tak selamat. Kang tak pasal-pasal kena culik kang. Abang Nara sendiri rasa seriau semenjak dua menjak ini terutama selepas kes kematian Dirang. Kredit berita Mstar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

80 Comments

  1. ..........

    March 20, 2012 at 8:27 pm

    korang ni tau nk mngutuk jer… kalu nak dpkirkn..korang lg teruk dri RCW.. sbb nyer nk tau? sbb korang tau nk mngutuk jer. kuarkn kata2 kesat. korang mmg teruk!! bencikn mak nyer, ank yg jd mngsa. org mlysia ni mmg mcm ni la, hidup dgn mngutuk jer!

  2. apalakorang

    March 20, 2012 at 8:18 pm

    sbb tak suka kn mak dia, ank jd mngsa kutukan… org malaysia ni kn kdg2 mmg tak brhati perut langsung! sukahati korang jer nak hntam depa.. nak kutuk depa… artis mcm mna pn dia, dia ttap mnusia biasa.. jgn la nk hentam ktuk2 mcm tu. korang tu lagi teruk dri dia.. sbb kerja korang nak mngata jer!

  3. nz

    March 20, 2012 at 3:16 pm

    oloh merajuk ckit lari umah..manje sgt budak skrg nie dah myusahkan mak bapak, polis n org awam nk kene pg mencari.kene culik baru tahu.

  4. Datok minah jambu 24jam mengadap computer

    March 20, 2012 at 2:56 pm

    ingat adek sekarang musim orang jahat culik budak2 remaja tk kire lah lelaki atau pn pompan yg penting remaja2 jangan merayap tk tentu arah tujuan ok …lepas sekolah balek tros jangan kemana2….kalau jalan tengok kiri kanan depan belakang jangan sampai ada orang jahat ikot kite ok eeeeeeeeeeeee minah jambu dengar pn naik takot lah !!!!!! adek ingat tau nasehat minah jambu ni ok lov uuuuuuuuuuu !!!

  5. Anonymous

    March 20, 2012 at 2:26 pm

    bubuh penampor je bdk ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama