Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Anak Farid Kamil & Diana Danielle Masih Belum Bertemu Neneknya

Anak Farid Kamil dan Diana Danielle yang bernama Muhammad sudah pun hampir berusia satu tahun. Memang comel sangat-sangat Muhammad ini. Macam muka si emaknya. Putih pun putih. Kecik-kecik lagi dah nampak kehenseman, besar nanti confirm boleh jadi hero filem Malaysia. Kalau David Teo ada lagi masa tue, confirm dah kena sign contract awal-awal. Tak gitu?
farid kamilUmum mengetahui krisis yang sedang melanda antara Farid Kamil, Diana Danielle dan ibu Diana Danielle. Oleh kerana krisis tersebut, sehingga ke hari ini, Muhammad masih belum bertemu dengan neneknya. Sedih memang sedih, namun menurut Farid Kamil, Diana Danielle sendiri masih belum bersedia untuk bertemu dengan ibunya. Kata Farid menerusi Harian Metro:-

Sebenarnya, saya tidak ada masalah untuk membawa Muhammad bertemu dengan neneknya. Malah, saya ada berbincang dengan Diana mengenai perkara itu, namun Diana sendiri memberitahu dia belum bersedia untuk berjumpa dengan ibunya itu. Insya-Allah, kalau ada rezeki pasti Muhammad akan bertemu juga dengan neneknya nanti.

Advertisement

farid kamil

Abang Nara yakin pasti akan ada jalan penyelesaian untuk krisis mereka bertiga ini. Agak sedih juga jika Muhammad tidak mendapat kasih sayang seorang nenek. Nenek kalau jaga cucunya, memang lain macam sikit. Pastinya Farid Kamil dan Diana Danielle tahu yang terbaik untuk anak mereka, sama-samalah kita doakan agar keputusan terbaik dapat dicapai kelak. Lagi beberapa gambar aksi comel Muhammad dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

farid kamil
farid kamil
farid kamil
farid kamil
farid kamil

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top