January 31st, 2012

Seorang demi seorang gadis-gadis di dunia hiburan Malaysia menamatkan zaman dara mereka. Yang terbaru ialah si gadis yang sentiasa dengan imej baju kurungnya, Ana Rafali. Pasti ada pria yang kecewa, namun Abang Nara bergembira kerana boleh meraikan hari bahagia Ana Rafali tidak lama lagi. Dan pastinya manusia yang paling gembira dengan berita ini ialah Ana Rafali sendiri dan bakal suaminya (merangkap rakan karib) Ahmad Aznaim Abdullah (Naim).

gambar perkahwinan ana rafali

Ana Rafali, 26 tahun bakal bernikah dengan Naim, 30 tahun di Masjid Al-Hidayah, Taman Melawati pada 25 Februari 2012. Sebelum majlis pernikahan, majlis pertunangan akan dijalankan terlebih dahulu. Majlis resepsi pula akan diadakan selepas selesainya majlis pernikahan. Apa pun, tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ana Rafali atas berita gembira ini. Semoga segala persiapan perkahwinan anda akan berjalan dengan lancar.


36 responses to “Ana Rafali Bakal Kahwini Rakan Karib 25 Februari Ini”

  1. ameno says:

    congrats for the guy who pass the friendzone level

  2. boya darat says:

    a’ah…da agak dorang kawen..aku kenal dgn naim (future hubby) ni keje photographer partime n membe kepada membe aku..masa membe aku kawen, naim ni la tukang amek pic…otw back, naim tumpang kami…hehe…he’s so swit sangoott tp mata cam juling sket :)

  3. Chantek says:

    saya berkahwin dlm usia 22thn.. masa tu mmg tk terfikir pun akan berkahwin di usia muda (sb target kahwin 25thn).. 3 bulan bercinta jarak jauh, suami datang ke Sabah dan meminang diriku.. kami berkahwin dan alhamdulillah skg dikurniakan sorg anak.. kami bahagia walaupun masih berjauhan kerna tugas masing2..

    p/s: pengajarannya, tak kisahlah kahwin muda janji jangan salah pilih pasangan hidup.. ^_^

  4. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    bagos jugak lah si ana ni kawin…kalau tk asek ngan gitarrrrrrrrrrrrrrrrrrr je 24jam…………huh !!!!!!!!!

Loading...