Written by Bella | January 17th, 2017

Sejak mendirikan rumah tangga November lepas, Amyra Rosli dan Amar Baharin sering dihimpit dengan persoalan tentang cahaya mata.

Amar pernah memberitahu ia sebenarnya tidak adil untuk menilai mereka kerana baru sahaja mendirikan rumah tangga. Buat Amyra pula, beliau sedikit pun tidak marah mahupun tertekan dengan persoalan berkenaan.

Ketika bujang, orang asyik bertanya bila nak kahwin. Selepas berkahwin, ditanya pula bila nak dapat anak. Dalam soal ini ia berbalik kepada rezeki Allah. Tak pernah terdetik rasa nak marah atau tertekan. Bagi saya, ini adalah perkara biasa yang mana turut dilalui orang lain. Lambat atau cepat saya dan suami hanya berserah kepada Allah.

Amyra menganggap  pertanyaan itu lebih kepada  sikap ambil berat orang ramai terhadap beliau dan Amar.

Saya dan Amar cuba menjalani kehidupan suami isteri ini dengan tenang. Apa yang kami boleh lakukan adalah dengan sentiasa berdoa.

Kita doakan yang terbaik buat Amyra Rosli dan Amar Baharin. InshaAllah satu hari nanti ada rezeki mereka untuk menimang cahaya mata.

Sumber Berita : Harian Metro

11 responses to Amyra Rosli Nafi Marah Apabila Ditanya Soal Zuriat

  1. melati says:

    Pengalaman saya lah…org2 yg tanya Bila nk Kawin @ Bila nk dpt anak selalu nya org2 yg kecewa !!! maksud saya Dh kawin tapi Suami @ isteri baru sedar tk cantik sebab Suami @ Bini org lagi Cantik…!!! no 2.. Dpt anak tk Comey seperti yg diharap kan sebab tu dia sibuk tanya org…..cuba kaji balik Org2 yg Bahagia & anak2 yg Comey …mereka akan tanya apa kabar sekarang tu jew…..hmmmmmm..

    3

    10
  2. minah jambu say no to DRUG says:

    u amyra macm bongok pulak ..kalau ada yg bertanye bila nak ada anak u jawab la > saya belom nak ada anak lagi > u tk tau nak jawab cangitu ke ?? macm gitu punye senang pon u tk tau nak jawab huh !! harap muka aje jambu tapi bongok huh !

    -8

    25
    • nano says:

      ko yang mongok
      si amyra ni jwb mcm tu sbb dia nak anak la
      stp kata2 tu kan doa..
      dah kalu dia ckp mcm ayat ko, confirm allah dgr, confirm allah akn lambatkan ank utk dia..

      ko dah kenapa?
      yg mongok sbnrnya ko…

      dah betul la tu amyra jwb cam gitu

      9

      8
  3. matilah mak....bosan says:

    sky gaser lerkan. xder saper yang kisahpun bila ko nak beranak di waktu harga minyak dan ikan sayur naik bertalu2 skg ni….
    ni smua si apek gemuk pendek Micheal ngeri tu. dia kan suka menjaja kisah cinta artis syarikatnya. bila org dah xhairankan kisah patah sayap malam dgelap terkopak dia buat plak crita pasal 2 makhluk ni. trimalah kenyataan wahai apek yg artis ko smuanya xgerti berlakon. cuma nak harapakan crita hal2 dlm private diorg jer.

    6

    0
  4. itu....ini says:

    mcm awal sangat nak beranak….
    selepas 1 thn….
    rasanya cantek kot….
    sebab bila dah “berciak piak”….
    maksudnya anak dah mcm tangga
    setahun satu…..
    sendiri mau ingat…..

    1

    2
  5. minah jambu say no to DRUG says:

    nanti kalau amyra ngandong cepat ada pulak mulot yg akan cakap > amyra ni mesti dh sondol dulu ngan amar baru kawin ni babtu dia ngandong cepat < tau aje lah mulot2 malaysian ni…

    1

    7
  6. mata makcik2 says:

    aku ske lg si amyra ni dgn dazrin..sama cantik sama padan. bagai pinang dibelah dua…tp dah jodoh dgn amar… pun ok la

    4

    2
  7. Anonymous says:

    Boooooooooriiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggggg……next please…….

    4

    0
  8. Mei says:

    and why this even worth to be a news???

    3

    0
  9. Anonymous says:

    amar kan dah ada anak dulu….
    apa nak tunggu pulak lagi?…
    yg tahu…tahu la…yg tak tahu….
    tanyalah amar sendiri…
    apa dia buat kat anak tu?…
    opssssssss
    Kifarah…time allah dah bg xnak…sekarang tunggu la yer…..

    0

    0