Ambil Duit Suami RM2K Untuk Belanja Raya, Isteri Dimaki Dan Diherdik Suami

Trending

Ambil Duit Suami RM2K Untuk Belanja Raya, Isteri Dimaki Dan Diherdik Suami

Isteri, cari lah pendapatan sendiri. Sedih baca kisah ni, mulut suami memang melampau lah tapi nampak dalam kes ni mcm isteri terlebih belanja.

Advertisement

Harga baju rm2k macam baju persiapan kahwin dah.

Tak salah pun nak beli baju 2k, guna lah duit sendiri. Nak beli baju 10k pun tiada sapa nak bising. Nak bersedap-sedap, bersenang lenang, buatlah atas usaha sendiri.

Nak alat solek, nak makan mahal, baju dan tudung berjenama. Semua tu duit sendiri. Dia suami kita , bukan balaci yang kena sediakan semua mahal-mahal sbb nafsu dan kehendak kita.

Macam aku, dah berpuluh ribu habis untuk minat aku kat hello kitty, dengan buat bilik, almari beli barang-barang kitty beribu-ribu. Semua duit sendiri .

Kita yang minat dan kita punya kehendak, kenapa nak harap orang lain walaupun suami sendiri? Suami tunaikan nafkah, bukan tunaikan kehendak (kalau suami mampu takpe)

Ini sedih, nak bergaya tapi papa. Bukan setakat gaya je, nak bagi duit mak kat kampung pun nak harap duit suami. Bila suami tak bagi mula lah sedih.

WAKEUP ! ni tahun 2018

Perempuan di dapur pun boleh jadi jutawan, suri rumah jaga anak pun boleh menyimpan duit yang banyak. Kenapa perlu kawin atau cari laki kaya ?

Kenapa tak diri sendiri yang berusaha untuk kaya?

Sumber – founderdianz

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...