November 22nd, 2018

Meninggalkan komen berbaur sindiran di akaun Instagram Datuk Ramli MS sehingga mencetuskan pelbagai spekulasi, penyanyi Datin Alyah tampil menjelaskan beliau tidak mempunyai sebarang niat untuk mengaibkan suaminya itu seperti yang disangka ramai.

Menyifatkan apa yang berlaku adalah perkara paling buruk yang beliau hadapi sepanjang tahun ini, Alyah pada masa yang sama memohon maaf sekiranya beliau ada mengguris hati mana-mana pihak.

Terus-terang Alyah sudah penat untuk menjawab segala persoalan berkaitan rumah tangganya dan menegaskan beliau enggan memberikan sebarang komen mengenainya lagi.

Lumrah melayari bahtera rumah tangga, ada kalanya akan ada ketidaksefahaman antara suami dan isteri. Namun, janganlah biar ia berlarutan. Harapnya Alyah akan kekal sabar dan tabah.


49 responses to “Alyah Tiada Niat Buka Aib Suami, Tampil Mohon Maaf”

  1. kurang komunikasi… lelaki ni jenis diam de mslah diam suka pn diam,,, xsuka pn diam no respone,, mmg bosan kalau dapat l camni,,, kalau ada ank mgkin bole piki anak cam aliya ni mgkin dia stress dgn xde anak…. apa pun dua2 kne ambik tau kalau sorang je mmg masalah la rumah tangga yg pnting aliya kne bincang juga dan pastu piki la nk terus jadi batu atau nk jd burung merpati..

  2. sajat says:

    sejujurnya aku tak faham apa yang alyah cakap, dengan typo nya, tak ada noktah nya tak ada koma nya.. dengan ayat terbelit nya

  3. Mikail says:

    Isu rumah tangga xyah la nk masuk ig bagai.. Senyap2 sudah org xtau.. Saje nk 1malaysia tau
    .. Cari publisiti la tuu..

  4. positive vibes says:

    You deserve better Aliyah…wake up don’t waste your time…fight for your own life not others.

  5. Anonymous says:

    Alyah n tokram ni sama kes mcm akak aku, bila bergaduh laki diam membatu, akak aku lglh naik hantu, perang kutuk entah apa2 semua keluar mcm dh tak nk hidup lg hari esok, kita adik beradik lynkn jelh…tapi xmasuk campur…yg heran esok dia org romantic mcm siamang..huh..

    • Budin says:

      Yang mcm ni sebab laki tu x servis bini. Kdg2 dia mintak xdpt. Laki x romantik. Bila lps orgasm baru senyum la. Teori aku la

Loading...