November 22nd, 2018

Meninggalkan komen berbaur sindiran di akaun Instagram Datuk Ramli MS sehingga mencetuskan pelbagai spekulasi, penyanyi Datin Alyah tampil menjelaskan beliau tidak mempunyai sebarang niat untuk mengaibkan suaminya itu seperti yang disangka ramai.

Menyifatkan apa yang berlaku adalah perkara paling buruk yang beliau hadapi sepanjang tahun ini, Alyah pada masa yang sama memohon maaf sekiranya beliau ada mengguris hati mana-mana pihak.

Terus-terang Alyah sudah penat untuk menjawab segala persoalan berkaitan rumah tangganya dan menegaskan beliau enggan memberikan sebarang komen mengenainya lagi.

Lumrah melayari bahtera rumah tangga, ada kalanya akan ada ketidaksefahaman antara suami dan isteri. Namun, janganlah biar ia berlarutan. Harapnya Alyah akan kekal sabar dan tabah.


49 responses to “Alyah Tiada Niat Buka Aib Suami, Tampil Mohon Maaf”

  1. Invester says:

    Slh abg kndung dia nih..cik Bob..wat investment..tipu graduate yg susah dpt keja..ask us to vote his sister..bpluh2 rbu invester rugi..dh mmg pksa kitorg invest..hurmm

  2. HusnaJBC says:

    Mmg xpaham dgn alyah nie.. Nmpak sgt xbahagia.. Dah2lah tewww yerr

  3. Lola says:

    Malaysian artists – low IQ and EQ

  4. Misteri says:

    begini luas kat m’sia tanahair sendiri boleh nikah, yg kau org dulu nikah kat indon, apekehal peliklh jgk…dh jadi mcm ni kes bila keruh suasana nk ngadu ke pejabat agama pun malu jgk rasanya…

  5. Anonymous says:

    Haha. Run from unhappy marriage is considered a loser? Alahaiii.. nk fight apa lagi, blah cari kebahagiaan lain je la

Loading...