December 15th, 2010

almy nadia fizz fairuz

Kami faham ramai jantan-jantan gagah di luar sana yang nak mengorat Almy Nadia. Kami akui yang Almy Nadia nie memang cute, comel dan muka macam budak sekolah. Sekali tengok memang mampu meruntun jiwa. Dan baru-baru ini kecoh katanya Almy Nadia dah clas dengan pakwenya, Fizz Fairuz. Tapi rupanya itu semua palsu belaka.

Diorang berdua masih maintain pakwe makwe. Untuk pengetahuan, Almy Nadia dan Fizz Fairuz nie dah bercinta bertahun-tahun lamanya. Tapi tak tahu napa tak kawin-kawin lagi. Nak kata tak ada duit, macam tak logik. Mungkin mereka berdua sibuk dengan kerjaya masing-masing kot. Tapi kalau kami jadi Fizz Fairuz, hari nie kami kawin dengan Almy Nadia sebelum kena ngorat ngan orang lain.

Nie kata-kata Almy Nadia:-

[note]Terus terang saya katakan, saya dan Fizz masih berkawan macam dulu. Kami masih lagi pasangan kekasih. Kami tidak putus hubungan[/note]

So kepada anda yang bercita-cita nak ngorat Almy Nadia, harap dapat bersabar terlebih dahulu. Hehehe. Kami doakan semoga percintaan Fizz Fairuz dan Almy Nadia akan berakhir jugak ke jinjang pelamin.


Comments are closed.

Loading...