“Allah Tak Bagi Hukuman Kat Tanah Suci, Allah Terus Buka Aib Disini!” – Nama Ruhainies Kembali ‘Panas’ Di Media Sosial

Hiburan

“Allah Tak Bagi Hukuman Kat Tanah Suci, Allah Terus Buka Aib Disini!” – Nama Ruhainies Kembali ‘Panas’ Di Media Sosial

Baru-baru ini, seorang wanita yang dikenali sebagai Suraya Yasmine mengakui bahawa dirinya merupakan kekasih gelap penyanyi, Aliff Aziz sejak Januari 2024.

Malah, dia turut berasa terkejut apabila membaca mesej di antara Aliff dan aktres, Ruhaineis yang merupakang dalang membolak-balikkan rumah tangga, Bella Astillah.

Advertisement

Nama kembali menjadi topik ‘panas’

Sebelum ini nama Ruhainies sudah tidak sering menjadi bualan hangat di kalangan netizen selepas isu tangkap khalwat dan terbaru, sering memaparkan momen-momen tenang ketika berada di Mekah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7

Bagaimanapun, selepas saja wanita simpanan Aliff itu mendedahkan mesej mereka, nama Ruhainies kembali menjadi sasaran netizen, di mana kebanyakannya memohon agar pihak televisyen meletakkan nama dua pelakon itu dalam senarai hitam agar tidak dapat berlakon lagi.

Allah SWT tunjuk perangai sebenar

Dalam pada masa yang sama, ada beberapa netizen memerli aktres terbabit agar tidak cuba menunjuk baik lagi di media sosial kerana segala perangai buruknya sudah ditunjukkan oleh Allah SWT.

komen

Tidak terkecuali, nama ibu Aliff Aziz turut dipetik oleh warganet yang selama ini difahamkan sering berada di sisi anak lelakinya dan mempercayai penyanyi terbabit tidak melakukan hal-hal terkutuk bersama Ruhainies.

Sejak isu ditangkap khalwat, Ruhainies sering kali dilihat membuat posting Islamik di laman media sosialnya.

aliff aziz sarah yasmine
2 months ago

"NRF Dalang Membolak Balik Rumahtangganya" - Kecewa Ditipu, Individu Akui Wanita Simpanan Aliff Aziz Sejak Januari 2024

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...