Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Allah Akan Menyelesaikan Segalanya…” – PU Riz Akhirnya Beri Komen Kontroversi Hubungannya Dengan Neelofa

Jika sebelum ini, tunang kepada selebriti terkenal Neelofa, PU Riz hanya memilih untuk mendiamkan diri berhubung dengan isu yang terpalit antara dia dan personaliti itu, nampaknya dia dilihat telah tampil memuat naik status yang sedikit sebanyak dapat dikaitkan dengan kontroversi tersebut.

PU RIZ

Advertisement

Kira-kira jam 11 pagi tadi, PU Riz dilihat telah memuat naik sebuah kata-kata hikmah ataupun ‘quote’ menerusi ruangan Instagram Storynya.

Tulisan bahasa Arab yang turut mempunyai terjemahan Bahasa Inggeris itu mempunyai maksud yang mungkin dapat difahami peminat yang sedang mengikuti perkembangan perhubungan antara dua personaliti ini.

Status IG PU RIZ

“Dan ketahuilah bahawa Allah akan menyelesaikan segalanya dengan cara yang anda tidak pernah bayangkan..”

Dalam perkembangan lain, pada malam Ahad yang lalu, Neelofa telah tampil menjawab spekulasi yang timbul antara dia PU Riz selepas ianya semakin hangat diperkatakan oleh netizen di media sosial.

Neelofa dalam siaran IGTV di Instagramnnya telah menjelaskan bahawa segala dakwaan yang dilemparkan netizen kepada dia dan PU Riz seperti kononnya mereka telah bernikah secara sembunyi serta fitnah-fitnah yang berlegar di media sosial adalah tidak benar sama sekali.

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Advertisement

Di akhir siaran langsung itu, Neelofa telah memohon doa daripada peminat agar urusan dan perhubungan antara mereka berdua baik-baik sahaja dan turut memberitahu bahawa keluarga kedua belah pihak kini sedang mencari titik persetujuan bagi masalah yang sedang dihadapi kini.

SUMBER : Instagram PU Riz
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. anak manis

    December 28, 2020 at 4:12 pm

    mesti seronok ex gf pu riz hehehe

  2. zaii

    December 28, 2020 at 3:53 pm

    kesian Neelofa baru nk rasa bahagia berpasangan..keluarga patut jangan berlebih-lebih..susah juga ada sosmed dan family ni lak gila sosmed..tu yang suka up macam2..jangan pasni semua x laku sampai ketua sudah..jangan kerana nila setitik rosak susu sebelanja..harap ada penyelesaian terbaik bagi lofa n riz

  3. Anonymous

    December 28, 2020 at 3:14 pm

    Sebaik baik perancang, adalah Allah s.w.t..Semoga urusan nelofa dan rizz akan selesai dgn baik..Amin yarabal alamin….

  4. Anonymous

    December 28, 2020 at 3:11 pm

    Typo, maaf….Amin yarabal alamin..

  5. ew

    December 28, 2020 at 1:37 pm

    Harap-harap lofa dan pu riz dapat selesaikan masalah secara baik. kalau ada jodoh adalah. kalau takde jodoh takpe lah. nakbuat macm mana kan. tapi selesailah secara baik supaya netizen tidak buat spekulasi. And lofa please nasihatkan ahli keluarga you jgn sindir sindir . Biar lofa settle masalah lofa sendiri. kalau diorang nak bagi buah fikiran. biar secara tertutup sudahlah. Korang kan dah profesional. hadapi isu ni secara profesionallah. Ahli keluarga pun please lah be profesional juga. Kesian lofa n pu riz. Saya ni takde belah sape-sape. Cuma bagi pendapat je. Jgn suka suki buka aib org sana sini …kbye
    Smoga Allah permudahkan segala urusan korang ..aaminn

    • Anonymous

      December 28, 2020 at 3:09 pm

      Sebaik baik perancang, adalah Allah s.w.t..Semoga urusan nelofa dan rizz akan selesai dgn baik..Amin yarabal alamin..????

Loading...
To Top