Aliff Terasa Kehilangan Dan Putus Asa, Perlukah Kita Bersorak? – Bella Astillah

Hiburan

Aliff Terasa Kehilangan Dan Putus Asa, Perlukah Kita Bersorak? – Bella Astillah

Susulan kontroversi video sedang bergaduh dan juga tersebarnya beberapa foto tubuh penyanyi Aliff Aziz dipenuhi dengan ukiran tatu, bekas isterinya Bella Astillah tampil menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku.

Advertisement

Bella melalui tulisan di akaun Instagramnya memberitahu Aliff telah dianiaya dengan orang yang baru sahaja dikenalinya.

Tidak dinafikan, Bella sedih dan tidak menahan sebak atas nasib yang menimpa bekas suaminya itu ketika menghubungi Aliff. Difahamkan, Aliff sedang tertekan dan kemurungan.

Dalam pada itu, Bella berkata dia tidak menyimpan dendam dan sudah pun memaafkan segala kesalahan Aliff kepadanya. Bella menasihati netizen tidak meremehkan hal berkenaan depresi yang mungkin sedang dihadapi oleh bekas suaminya itu.

Malah, Bella juga berharap netizen dapat membantu Aliff dan mendoakan yang baik-baik sahaja buatnya. Berikan sedikit ruang agar dia dapat mencari ketenangan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

20 Comments

  1. umairah

    June 24, 2019 at 1:41 pm

    ye bella tp u juga yg up kan masalah dia kat socmed. dah jd gini ckp apapun xguna dah

  2. Rin

    June 24, 2019 at 1:01 pm

    Penyakit ex ko sendiri yang buat, dah habis berseronok, kelentong sana sini nak cakap putus asa pulak… Blaj

  3. unknown

    June 24, 2019 at 12:14 pm

    ak percaya bella is a good person.. and dh moved on.. semoga bella dijodohkan dengan lelaki yg terbaek.. untuk kita yg juga pendosa, sudah2 la judged org.. alif sedang terima hukuman.. tgjwb family utk guide alif

  4. laila

    June 24, 2019 at 12:12 pm

    ko sendiri yg canang citer ko nak ckp netizen yg sebok ke…dh la attention seeker…bkn artis pun…tumpang glamer laki bab gosip liar…hrp bakat ntah ke mana

    • Anonymous

      June 24, 2019 at 1:35 pm

      sekarang ni foloowers Bella lagi ramai dari Aliff. wow so amazing. tak sangka populariti yang dikerjar dah tercapai

  5. kakak mika

    June 24, 2019 at 12:01 pm

    ya allah baiknya bella. sgt matang pemikirannya. akak yg dh tua bangka ni pun klu dlm situasi dia, mmg lantak pi la dia. god bless u, bella :)

Loading...