Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aliff Syukri Tidak Sengaja Kantoikan Fasha Sandha Bakal Berkahwin?

Beberapa hari lepas,  Fasha Sandha telah menafikan gosip sudah mengikat tali pertunangan ataupun bernikah secara senyap dengan kekasih hati Aidil Aziz serta keliru dengan ucapan tahniah bekas suami kepada dirinya.

Advertisement

Pagi tadi, Datuk Seri Aliff Syukri pula telah meninggalkan komen di salah satu muat naik di Instagram Fasha dan memberikan bayangan seakan pelakon jelita itu bakal mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

Walaupun Fasha pernah memberitahu beliau belum bersedia untuk berkongsi sebarang perancangannya bersama Aidil untuk masa depan, rata-rata netizen bagaimanapun merasakan apa yang dikatakan oleh Aliff itu mungkin benar memandangkan beliau dan Fasha bersahabat baik. Selalunya, hanya mereka yang rapat antara satu sama lain sahaja yang tahu mengenai cerita terkini kan?

Kalau dah ada perasaan cinta dan sayang, tunggu apa lagi? Benda baik janganlah ditangguh ye dak? Semoga segalanya dipermudahkan buat Fasha dan Aidil.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. joyah

    October 18, 2018 at 3:11 pm

    hmmm confirm!!!! kawin setahun dua tup tup kuar muka depan suratkhabar…

    ” fasha sandha bercerai”

    xkuasa aku!

  2. Bodoh tu simpan sekit

    October 18, 2018 at 1:45 pm

    Lebih benci golongan LGBT esp yg tak tau simpan rahsia ..

    fasha ..elok kawin pun …meroyan tak tentu hal memanjang ….

  3. Anonymous

    October 18, 2018 at 1:18 pm

    Kalau tgk LGBT korang benci, sepatutnya couple yang belum bernikah mesra macam ni pun patut dibenci. Geliii

  4. aliff

    October 18, 2018 at 1:13 pm

    kalau kamu ada rahsia, jgn kongsi dgn datuk aliff.. bahayaaaaa :)

    • Anonymous

      October 18, 2018 at 4:21 pm

      Mulut pondan mana dpt tutup. Bila bercakap mcm murai dicabut ekor. Semua benda dia nak cerita

  5. Anonymous

    October 18, 2018 at 12:49 pm

    Habislah…dh kwin nnti cintan cintun semua hilang..hahha sorry..satu kebenaran

    • Anonymous

      October 18, 2018 at 4:58 pm

      kalau kawin jangan lupa pakai crown padri tu ya aidil

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top