October 18th, 2018

Beberapa hari lepas,  Fasha Sandha telah menafikan gosip sudah mengikat tali pertunangan ataupun bernikah secara senyap dengan kekasih hati Aidil Aziz serta keliru dengan ucapan tahniah bekas suami kepada dirinya.

Pagi tadi, Datuk Seri Aliff Syukri pula telah meninggalkan komen di salah satu muat naik di Instagram Fasha dan memberikan bayangan seakan pelakon jelita itu bakal mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

Walaupun Fasha pernah memberitahu beliau belum bersedia untuk berkongsi sebarang perancangannya bersama Aidil untuk masa depan, rata-rata netizen bagaimanapun merasakan apa yang dikatakan oleh Aliff itu mungkin benar memandangkan beliau dan Fasha bersahabat baik. Selalunya, hanya mereka yang rapat antara satu sama lain sahaja yang tahu mengenai cerita terkini kan?

Kalau dah ada perasaan cinta dan sayang, tunggu apa lagi? Benda baik janganlah ditangguh ye dak? Semoga segalanya dipermudahkan buat Fasha dan Aidil.


12 responses to “Aliff Syukri Tidak Sengaja Kantoikan Fasha Sandha Bakal Berkahwin?”

  1. joyah says:

    hmmm confirm!!!! kawin setahun dua tup tup kuar muka depan suratkhabar…

    ” fasha sandha bercerai”

    xkuasa aku!

  2. Bodoh tu simpan sekit says:

    Lebih benci golongan LGBT esp yg tak tau simpan rahsia ..

    fasha ..elok kawin pun …meroyan tak tentu hal memanjang ….

  3. Anonymous says:

    Kalau tgk LGBT korang benci, sepatutnya couple yang belum bernikah mesra macam ni pun patut dibenci. Geliii

  4. aliff says:

    kalau kamu ada rahsia, jgn kongsi dgn datuk aliff.. bahayaaaaa :)

  5. Anonymous says:

    Habislah…dh kwin nnti cintan cintun semua hilang..hahha sorry..satu kebenaran

Loading...