Written by Bella | October 18th, 2018

Beberapa hari lepas,  Fasha Sandha telah menafikan gosip sudah mengikat tali pertunangan ataupun bernikah secara senyap dengan kekasih hati Aidil Aziz serta keliru dengan ucapan tahniah bekas suami kepada dirinya.

Pagi tadi, Datuk Seri Aliff Syukri pula telah meninggalkan komen di salah satu muat naik di Instagram Fasha dan memberikan bayangan seakan pelakon jelita itu bakal mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

Walaupun Fasha pernah memberitahu beliau belum bersedia untuk berkongsi sebarang perancangannya bersama Aidil untuk masa depan, rata-rata netizen bagaimanapun merasakan apa yang dikatakan oleh Aliff itu mungkin benar memandangkan beliau dan Fasha bersahabat baik. Selalunya, hanya mereka yang rapat antara satu sama lain sahaja yang tahu mengenai cerita terkini kan?

Kalau dah ada perasaan cinta dan sayang, tunggu apa lagi? Benda baik janganlah ditangguh ye dak? Semoga segalanya dipermudahkan buat Fasha dan Aidil.

12 responses to Aliff Syukri Tidak Sengaja Kantoikan Fasha Sandha Bakal Berkahwin?

  1. Anonymous says:

    Habislah…dh kwin nnti cintan cintun semua hilang..hahha sorry..satu kebenaran

    10

    0
  2. aliff says:

    kalau kamu ada rahsia, jgn kongsi dgn datuk aliff.. bahayaaaaa :)

    18

    0
  3. Anonymous says:

    Kalau tgk LGBT korang benci, sepatutnya couple yang belum bernikah mesra macam ni pun patut dibenci. Geliii

    11

    0
  4. Bodoh tu simpan sekit says:

    Lebih benci golongan LGBT esp yg tak tau simpan rahsia ..

    fasha ..elok kawin pun …meroyan tak tentu hal memanjang ….

    6

    0
  5. joyah says:

    hmmm confirm!!!! kawin setahun dua tup tup kuar muka depan suratkhabar…

    ” fasha sandha bercerai”

    xkuasa aku!

    3

    2
  6. Akak Kantin 2.0 says:

    owhhh Tahniah Mak Ngah Fasha..Kire dah xsayang tittle Janda Hot eh…aritu cakap xnak tittle tu jatuh kat orang lain…

    7

    0
  7. otakkk says:

    bakal jenazah

    1

    0
  8. Anonymous says:

    Semoga aidil tidak lupa crown padri masa nikah nanti…. fasha tolong tempah khas ye

    0

    0
  9. Astana says:

    Pakai crown salib

    0

    0

Leave a Comment

Optional