Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aliff Syukri Mahu Buat ‘Live’ Temuramah Tun M dan Anwar Ibrahim Pula

aliff syukri live

Kemelut politik yang melanda mengejutkan ramai dan rakyat kini gelisah ingin mengetahui siapa bakal peneraju negara di masa akan datang. Dalam kekalutan isu panas politik, Datuk Seri Aliff Syukri tidak ketinggalan untuk meluahkan pendapatnya.

aliff syukri live

Advertisement

Menerusi akaun Facebook, Aliff turut bertanya adakah netizen mahu dia membuat liputan temu bual bersama Tun Dr Mahathir Mohamad dan Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi merungkai segala persoalan rakyat ketika ini.

Aliff juga bertanya kepada orang ramai cara untuk dia menghubungi dua tokoh politik tersebut bagi merealisasikan hasratnya itu.

aliff syukri

Seperti yang dijangka, status berkenaan pasti menerima pelbagai reaksi dan rata-rata netizen meminta agar usahawan kosmetik itu tidak perlu mencampuri urusan politik atau mencari publisiti murahan.

Advertisement

Fokus sahaja kepada dunia perniagaan dan tidak perlu untuk cuba menjadi ‘wartawan tidak bertauliah’ pula.

aliff syukri live aliff syukri temuramah tun m anwar ibrahim aliff syukri aliff syukri

Terdahulu, sesetengah pihak menganggap Aliff ini sebagai penyelamat kerana berjaya mengorek rahsia yang ramai tidak tahu mengenai kemelut antara balu arwah Abam dan Ali Puteh. Namun, tindakannya itu sebenarnya dilihat seakan memburukkan keadaan apabila bertanya soalan sensitif.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. anonymous

    February 26, 2020 at 12:19 pm

    delusional faggot

  2. Anonymous

    February 26, 2020 at 11:48 am

    kalau rasa tak nak duduk malaysia lagi pergi la buat…pastu tanya macam mana dengan harta mahadir dan anuar….

  3. Anonymous

    February 26, 2020 at 11:36 am

    xpayah la..lg nampak bodoh je nanti..sekarang pun dah nampak bodoh tahap ape tah..kaya tanpa otak itula alif syukri

  4. Han

    February 26, 2020 at 11:14 am

    Eja ‘live’ pn tak btl. Study la dlu dato. Jgn kasi malu warga msia saja. Lgpn dato taktau hal politik. Kalau nk interview sgt, pegi interview diva A A. tnya dia knps suka ckp pohkemak. Ni netizen pn stuju kalau x mintak pndpt

  5. Anonymous

    February 26, 2020 at 10:59 am

    pergi mampus lah boleh tak

Loading...
To Top