Written by Bella | April 3rd, 2018

Sering berkongsi foto-foto rumah agamnya di akaun Instagram, akhirnya impian Datuk Seri Syukri untuk mendiami mahligai mewah miliknya itu menjadi kenyataan selepas empat tahun menanti.

Aliff sempat berkongsi keadaan sebenar rumah tersebut yang berkeluasan 40,000 kaki persegi dilengkapi dengan 30 bilik termasuk bilik kebal dan kemudahan lain seperti gimnasium, surau, rumah khas untuk kucingnya Dodi dan ada juga sedikit lagi bahagian yang masih dalam pembinaan.

Menurut Aliff, rumah berkenaan yang dinamakan sebagai Palace of Aliff Syukri adalah untuk anak-anaknya dan mahu mereka tahu setiap kepayahan yang beliau harus lalui dalam bidang perniagaan. Bukan mudah untuk mencari sesuap nasi kan?

Tidak bersifat riak ataupun sengaja ingin menunjuk-nunjuk, Aliff mahu ia menjadi motivasi untuk orang lain diluar sana turut berusaha mencapai kejayaan sepertinya.

Dalam pada itu, Aliff juga berhasrat untuk mengundang beberapa peminat bertuah sebagai tetamu istimewa untuk majlis doa selamat yang akan diadakan pada hari Ahad ini.

56 responses to Aliff Syukri Kongsi Video Rumah Agamnya Yang Sudah Siap Dibina, Ada 30 Bilik Berserta Bilik Kebal

  1. Anonymous says:

    Aamiin..moga dikabulkn DOA
    Cukuplh tu bab tayang2 tu..ditakuti jatuh jadi riak nnti.

  2. wekkkkkkk says:

    umai kayak nyak..terjuling akuk meitih..kada terkirip matak..
    “komen hanya utk datok”
    dri kulaan

  3. huhuhu says:

    on positive side, aku bangga sebab ada gak org melayu boleh bina rumah besar2 mcm hollywood and bollywood. tak adalah skit2 cakap org melayu tak pandai bisnes, org melayu mundur.. at least ada gak la.. melayu umur 31 thn tak belajar tinggi mampu bina rumah agam. berhabis duit untuk rumah selesa.. bina impian n jadikan reality…

  4. KAW says:

    pasni banyakkan derma & janganlah tayang itu jugak
    buat bekalan akhirat
    palace nie tak leh angkut ke jannah
    palestine…syria…rohinggya..even malaysia
    ramai muslim merana, bantulah mereka
    orang miskin macam saya pon boleh derma

    • Wekkkkkkk says:

      Klau nk listkn seluruh dunia yg miskin..mmg tak terlist..byk lagi yg duduk di ppr dn pprt atau dk tepi2 parit di malaysia ni yg miskin..smpai nk amek bekalan mkn naik moto honda ex 5 ank2 dudk sama 4 org. Jln pulak di tgh bdr k.lumpur.
      .ape..citer..byk lh yg ssh.

  5. wekkkkkkk says:

    bkn pass sebarang pass, kad pengenalan minta di tinggal jika mahu masuk dn nk pergi ke rmh siapa dn buat ape kt kawasan elite ni. MMg org2 kaya tu kt kawasan tu.

  6. Please let me know if you’re looking for a writer for your
    blog. You have some really great articles and I think I would be a
    good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d
    absolutely love to write some content for your blog in exchange for a
    link back to mine. Please send me an e-mail if interested.
    Cheers!