February 12th, 2019

Berhasrat untuk mempunyai sebuah keluarga yang besar dan penuh bahagia dengan kehadiran anak-anak tersayang, Datuk Seri Aliff Syukri yang sudah mempunyai empat orang cahaya mata kandung dan seorang anak angkat memberitahu beliau akan menghadiahkan wang tunai RM 5 juta kepada isterinya, Nur Shahida jika melahirkan dua orang lagi cahaya mata perempuan.

Perkara itu dikongsikan sendiri oleh ibunya, Bonda Rozita Ibrahim menerusi akaun Instagramnya. Secara berseloroh, bonda mengharapkan cucu lagi daripada Aliff dan Shahida.

Pengorbanan seorang isteri bertarung nyawa untuk melahirkan zuriat memang harus dihargai. Apa salahnya kan kalau betul Aliff ingin hadiahkan wang tersebut, ia sebagai penghargaan buat isteri tercinta.

Sumber Berita : Forum CARI


37 responses to “Aliff Syukri Hadiahkan Isteri RM 5 Juta Jika Dapat Dua Anak Perempuan”

  1. Noname says:

    Talk about money again…
    Lama tak sembang riak..takut org lupa dia duit berjuta..
    Nothing can change him except money..

  2. Mami 4 anak says:

    Syukur alhamdulillah …[email protected] suami mnghrgai isteri …rezeki buat sang isteri jika dpt…x slhpun jika suami nak bg hadiah pd isteri kerana melahirkan anak2 dia..yg baik mmg dialukan dlm Islam…waktu suami bg bg saya secawan air Milo pns slps brsalinpun da syukur sngt2…inikan pula ganjaran yg besar..mmg terharu jika dpt…jgn cpt sangka buruk..rezeki tu sebenarnya Dr Allah..kita manusia ni sbgai perantara saje…

  3. R says:

    9.27 ko pun budak baru belajar kan? So aku kena sekolahkan ko. Your English grammar Is commendable if only without the use of profanities
    10.15 saya tak salah faham. Sure Kita marah org panggil .. prostitute. Kita berhak untuk marah. Tapi Tak payah meletup. Ko mencarut jadikan ko so low mcm org yg guna perkataan prostitute. Bnyk cara nk balas dg beradab. 9.27 tak payah mencarut dg bahasa kesat

  4. Anonymous says:

    menidakkan kuasa Allah. Sukahatilah Allah nk bgi anak apa, kalau Allah setuju tahniah, tpi Alllah bgi autisme..mcm mana pulak.

  5. joy yah says:

    bonda rozita muka pun cm buat tegang semcm lagi nak cpt psl kesihatan mkn itu ini…hurrrmmmm

Loading...