Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aliff Syukri Dikecam Tayang Seluar Dalam Mewah

Agak susah juga menjadi seorang yang ingin memuat naik segala yang mereka miliki di media sosial, mungkin sudah tiada barangan lain lagi untuk dipamerkan, kali ini jutawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menayang pula seluar dalam berjenama mewah di Instagram.

Advertisement

Aliff tanpa segan silu memuat naik foto seluar dalam Versace berwarna biru dengan corak emas. Katanya, atas permintaan ramai sebab itu dia memuat naik foto tersebut.

Namun, netizen tidak mempercayai kata-kata Aliff itu. Mereka sudah ‘meluat’ dengan tindakan Aliff dan menyifatkannya terlalu riak, keterlaluan menunjukkan kekayaannya.

Bukan sahaja netizen, tetapi ibunya sendiri, Rozita Ibrahim turut meninggalkan komen, menegur sikap anaknya itu.

Fikirlah sebelum memuat naik sesuatu, tidak perlu rasanya nak tunjuk seluar dalam kepada umum. Jagalah sensitiviti dan janganlah terlalu menunjuk. Bila dikecam atas perbuatan sendiri, disalahkan netizen pula.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. Anonymous

    July 10, 2019 at 4:41 pm

    belum pernah tengok TS Robert Kok @ TS Syed Mokhtar buat begini

  2. eh sajak nye kau!

    July 8, 2019 at 4:01 pm

    wey kekawan, niat dia kan baik tu..nak jadi sumber inspirasi kita..

    ni kalau korang masih tak jadikan dia idola tu aku tak paham la.. dah all out dia bagi tu..

    dan yang dah jadikan dia idola, dan dah jadikan spender versace tu target korang untuk dipakai akan datang. aku ucapkan tahniah la kat korang! bakal2 pelapis dia

  3. Abah kau

    July 8, 2019 at 1:58 pm

    Orang yang tertiba kaya memang macam ni la gayanya. Duit ada tapi class dan manner dia tak mampu ada

  4. Alanice

    July 8, 2019 at 1:27 pm

    Krg dh tkr spender blom kutuk2 die ni

  5. sajaku

    July 8, 2019 at 1:05 pm

    cuba pakai n tayang dlm ig kan ker lebih terbukti kemahalan spender tu… takat tayang macam tu… eerrmmm..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama