April 22nd, 2020

Belum reda lagi isu topeng muka bocor, nama Datuk Seri Aliff Syukri kembali hangat diperkatakan di media sosial. Aliff sekali lagi didakwa menipu semasa membuat promosi produk kurus miliknya menerusi Live di Instagram.

aliff syukri tak berani minum produk sendiri

Dalam video tersebut, Aliff berkongsi dengan penonton tentang minuman yang diambil untuk kurus. Bagaimanapun, dapat dilihat dengan jelas dia tidak meletakkan bahan minuman tersebut di dalam cawannya kerana ‘sachet’ tersebut diikat dengan getah.

Netizen dakwa Aliff kantoi menipu lagi, tak berani minum produk sendiri

aliff syukri dikecam menipu aliff syukri minum tidak buka getah aliff syukri minum tidak buka getah aliff syukri minum tidak buka getah

Rata-rata netizen mempertikaikan tindakan Aliff ingin menjual produk sendiri tetapi tidak berani menggunakannya. Ada juga yang menganggap mungkin usahawan itu “pura-pura kurang bijak” untuk meraih publisiti murahan demi melariskan lagi produknya.

Tidak pasti apa perasaan Aliff ketika melakukan perkara begini. Kalau netizen kritik kata sengaja mencari kesalahannya pula. Apa-apa pun, harapnya dia ada penjelasan kukuh disebalik tindakannya itu.


10 responses to “Aliff Syukri Dikecam Menipu Lagi, Konon Minum Produk Sendiri Tapi Getah Tidak Buka?”

  1. squirtofdeth says:

    sapa yang pecaya minum air boleh kurus memang layak beli pon. x kira sapa founder dia pon

  2. Alepsokry says:

    He’s just playing dumb la.. lol

  3. Anonymous says:

    Biarlah dia kita nak tengok..tengok jelah asalkan dia bahagia.

  4. Anonymous says:

    Dia saha ja buat mcm tu .. Apa laa you olls nii

  5. Anonymous says:

    Dah menipu lagi nak beli ..topeng penipu ….. Ini entah apa apa menipu lagi …..

    Bodoh lah sapa yg dok beli

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...