Aliff Syukri Dikecam Menipu Lagi, Konon Minum Produk Sendiri Tapi Getah Tidak Buka?

Hiburan

Aliff Syukri Dikecam Menipu Lagi, Konon Minum Produk Sendiri Tapi Getah Tidak Buka?

Belum reda lagi isu topeng muka bocor, nama Datuk Seri Aliff Syukri kembali hangat diperkatakan di media sosial. Aliff sekali lagi didakwa menipu semasa membuat promosi produk kurus miliknya menerusi Live di Instagram.

aliff syukri tak berani minum produk sendiri

Advertisement

Dalam video tersebut, Aliff berkongsi dengan penonton tentang minuman yang diambil untuk kurus. Bagaimanapun, dapat dilihat dengan jelas dia tidak meletakkan bahan minuman tersebut di dalam cawannya kerana ‘sachet’ tersebut diikat dengan getah.

Netizen dakwa Aliff kantoi menipu lagi, tak berani minum produk sendiri

aliff syukri dikecam menipu aliff syukri minum tidak buka getah aliff syukri minum tidak buka getah aliff syukri minum tidak buka getah

Rata-rata netizen mempertikaikan tindakan Aliff ingin menjual produk sendiri tetapi tidak berani menggunakannya. Ada juga yang menganggap mungkin usahawan itu “pura-pura kurang bijak” untuk meraih publisiti murahan demi melariskan lagi produknya.

Tidak pasti apa perasaan Aliff ketika melakukan perkara begini. Kalau netizen kritik kata sengaja mencari kesalahannya pula. Apa-apa pun, harapnya dia ada penjelasan kukuh disebalik tindakannya itu.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

10 Comments

  1. Suriani Izwan

    April 22, 2020 at 11:54 pm

    Air pon x da dlm bkas tu..cer tgk cara dia teguk pon dh tau..

  2. Anonymous

    April 22, 2020 at 11:12 pm

    hadoiii lawak laaa… 1000x better lagi DSV punya marketing.. terang2 dibancuh ditenyeh mana yg DSV nak promote. ni, getah pun tak dibuka konon bancuh siap minum?? ingat nak promote dekat budak2 ke?? hadoii bodoh tu simpan dalam peti… yang PA dia a.k.a pak sanggup layan kan je sebb duit. xde pun nak tegur suruh bukak getah tu ke hapeeww…

  3. Anonymous

    April 22, 2020 at 11:11 pm

    hadoiii lawak laaa… 1000x better lagi DSV punya marketing.. terang2 dibancuh ditenyeh mana yg DSV nak promote. ni, getah pun tak dibuka konon bancuh siap minum?? ingat nak promote dekat budak2 ke?? hadoii bodoh tu simpan dalam peti… yang PA dia a.k.a pak sanggup layan kan je sebb duit. xde pun nak tegur suruh bukak getah tu ke hapeeww…

  4. Macikmacik

    April 22, 2020 at 5:16 pm

    Terang2 getah tak dibuka pun..nampak dgn jelas..menipu lgi….angkat cawan tinggi..dia ingat org x nampak….lama2 bisnes lingkup..

  5. Anonymous

    April 22, 2020 at 4:03 pm

    Tinggi naw dia angkat cawan tu..menipu je keje dia ekk

Loading...