Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aliff Syukri Dikecam Menipu Lagi, Konon Minum Produk Sendiri Tapi Getah Tidak Buka?

aliff syukri tak berani minum produk sendiri

Belum reda lagi isu topeng muka bocor, nama Datuk Seri Aliff Syukri kembali hangat diperkatakan di media sosial. Aliff sekali lagi didakwa menipu semasa membuat promosi produk kurus miliknya menerusi Live di Instagram.

aliff syukri tak berani minum produk sendiri

Advertisement

Dalam video tersebut, Aliff berkongsi dengan penonton tentang minuman yang diambil untuk kurus. Bagaimanapun, dapat dilihat dengan jelas dia tidak meletakkan bahan minuman tersebut di dalam cawannya kerana ‘sachet’ tersebut diikat dengan getah.

Netizen dakwa Aliff kantoi menipu lagi, tak berani minum produk sendiri

aliff syukri dikecam menipu aliff syukri minum tidak buka getah aliff syukri minum tidak buka getah aliff syukri minum tidak buka getah

Rata-rata netizen mempertikaikan tindakan Aliff ingin menjual produk sendiri tetapi tidak berani menggunakannya. Ada juga yang menganggap mungkin usahawan itu “pura-pura kurang bijak” untuk meraih publisiti murahan demi melariskan lagi produknya.

Tidak pasti apa perasaan Aliff ketika melakukan perkara begini. Kalau netizen kritik kata sengaja mencari kesalahannya pula. Apa-apa pun, harapnya dia ada penjelasan kukuh disebalik tindakannya itu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. squirtofdeth

    July 17, 2020 at 2:40 pm

    sapa yang pecaya minum air boleh kurus memang layak beli pon. x kira sapa founder dia pon

  2. Alepsokry

    April 24, 2020 at 12:42 am

    He’s just playing dumb la.. lol

  3. Anonymous

    April 23, 2020 at 11:56 am

    Biarlah dia kita nak tengok..tengok jelah asalkan dia bahagia.

  4. Anonymous

    April 23, 2020 at 11:34 am

    Dia saha ja buat mcm tu .. Apa laa you olls nii

  5. Anonymous

    April 23, 2020 at 9:36 am

    Dah menipu lagi nak beli ..topeng penipu ….. Ini entah apa apa menipu lagi …..

    Bodoh lah sapa yg dok beli

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top