Alibaba Akan Menjual Kereta Dengan Menggunakan Mesin Layan Diri Di China

Trending

Alibaba Akan Menjual Kereta Dengan Menggunakan Mesin Layan Diri Di China

Alibaba Group mengumunkan mereka akan menggunakan vending machine untuk menjual kereta melalui applikasi e commerce mereka. Ia dijangka akan beroperasi di Shanghai dan Nanjing pada Januari 2018.

Advertisement

Pembeli hanya perlu menggunakan applikasi Taobao untuk membuat tempahan. Kaedahnya pembeli hanya perlu mengambil gambar kereta menggunakan apps tersebut. Sebelum menempah jadual untuk pandu uji, pembeli perlu memilih moodel dan spec yang dikehendaki untuk kereta yang ingin dibeli. Langkah terakhir, pembeli hanya perlu memuat naik selfie sebagai salah satu proses pengesahan.

Pembeli perlu ke Tmall berdekatan (vending machine kereta) untuk mengambil kereta untuk dipandu uji. Tempoh pandu uji selama 3 hari dan jika pembeli ingin membeli kereta tersebut, hanya perlu membuat pembayaran melalui apps. Jika kurang berpuasa hati, pembeli boleh schedule pandu uji yang lain untuk model kereta yang lain.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...