“Alhamdulillah Sebab ‘Viral’..” – Sering Dikecam ‘Upload’ Video Menjolok Mata, Kak KM Kata Memang Sengaja

Hiburan

“Alhamdulillah Sebab ‘Viral’..” – Sering Dikecam ‘Upload’ Video Menjolok Mata, Kak KM Kata Memang Sengaja

Siapa saja yang tidak mengenali dengan usahawan kontroversi Kak KM yang sering kali diselumbungi dengan gosip tentang dirinya dan di dalam satu temubual bersama Gempak, wanita itu memberitahu dia memang sengaja berbuat sedemikian agar menarik perhatian ramai.

Sedar dirinya sering dikecam kerana memaparkan video yang menjolok mata, anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri mengakui dia sengaja berbuat demikian sebagai penanda aras produk jualannya.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SWEETDARA KAKKM (@sweetdara_kakkm)

Alhamdulillah sebab tular. Setiap apa yang saya buat mesti akan tarik perhatian netizen dan saya mengharapkan viral.

Dalam pada masa yang sama, Kak KM turut berkata dirinya adalah sekadar manusia biasa, jadi tidak akan dapat lari dari melakukan kesalahan, namun ibu serta keluarga merupakan keutamaan buatnya.

Biarpun sering melakukan sesuatu perkara yang tidak disenangi ramai, Kak KM akan mencuba sedaya upaya untuk membahagiakan ibunya.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

6 bulan lalu

"Sebab Tu Penghuni Neraka Banyak Wanita" - Netizen Kecam Kak KM Main Tepuk, Goyang Punggung Di Khalayak Ramai

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. brunes

    June 16, 2022 at 8:59 am

    KAU INGAT KAU TU SABRENZO DOLLA KEE? kalau badan macam badak berlumpur tak payah lah acah2 tepuk punggung ala2 seksi, betul seksa aku menengoknye… geng makcik2 birah ni sila meninggal k

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...