Alami Simptom Yang Menyakitkan, Wani Kayrie Disahkan Positif COVID-19

Hiburan

Alami Simptom Yang Menyakitkan, Wani Kayrie Disahkan Positif COVID-19

Penyanyi dan pelakon Wani Kayrie memaklumkan bahawa dia disahkan positif COVID-19 pada hari Ahad lalu.

Perkara tersebut dikongsikan Wani atau nama sebenarnya Syazwani Abdullah,21, menerusi sebuah hantaran di Instagram miliknya untuk tatapan peminat.

Advertisement

Dia yang kini sedang menjalani kuarantin kendiri di rumah turut memberitahu bahawa pengurus peribadinya juga telah dijangkiti wabak pembunuh itu.

Setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmah kan? Sedih untuk saya maklumkan bahawa saya dan pengurus saya telah disahkan positif COVID-19.

Ujar Wani lagi, simptom yang dialaminya kini adalah seperti demam panas, sakit kepala, batuk dan juga selsema namun dia merasai kesakitan yang luar biasa meskipun tidak mengalami kehilangan deria rasa dan bau.

Dalam pada itu, Wani meminta mereka yang pernah menjadi kontak rapat untuk segera menjalani ujian calitan dan mengambil langkah berjaga-jaga.

Penyanyi lagu Jangan Jangan itu juga sempat memohon maaf di atas kesulitan yang berlaku dan turut memohon doa orang ramai agar dirinya kembali pulih dan sembuh seperti biasa.

Semoga cepat sembuh diucapkan buat Wani Kayrie!

Wani Kayrie
9 bulan lalu

Yakin Hebat Menyanyi & Menari, Wani Kayrie Pilih Genre Pop

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...