February 11th, 2011

anith

Cuba bayangkan pakwe/makwe korang buat macam si Anith ini buat kat atas tue. Tak ke romantik? Mesti cair gila kan? Sekali sekala bagus jugak orang yang bercinta nie. Hormon keromantikan dia lebih dari biasa. Mesti si kekasih hati pun cair je dapat gambar macam nie. Sweet ~~~

Buat yang terlepas untuk tengok <koleksi gambar pertama Anith dan kekasih hatinya, anda boleh klik di sini. Romantik sangat budak 2 orang nie. Abang Nara suka. Harap-harap lepas kahwin nanti pun kekalkan la keromantikan korang berdua ye.

Lagi gambar Anith dan buah hati dengan membaca entri ini sepenuhnya.

anith

anith

anith

anith


Comments are closed.

Loading...