Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Akui Sunyi Selepas Bercerai : Hafiz Hamidun Buka Pintu Hati Terima Cinta Baru

Sudah empat bulan bergelar duda, selebriti Hafiz Hamidun akui terasa peritnya melalui kehidupan selepas bercerai dengan Joy Revfa. Sama seperti orang lain, perasaan sunyi pasti akan terasa di dalam hati apatah lagi melihat rakan-rakan lain bahagia dan sudah berkeluarga.

Advertisement

Orang luar yang melihat, mungkin nampak seperti semuanya mudah. Tapi, untuk saya yang melaluinya, ia bukanlah sesuatu yang mudah. Bila saya sunyi dan sebagainya, saya akan hubungi ibu dan bercerita banyak benda. Mengenai kehidupan selepas penceraian, ibu dan ayah banyak memberi semangat kepada saya.

Kini, Hafiz sudah bersedia untuk membuka pintu hatinya untuk menerima cinta baru dan mahukan seorang wanita yang memahami dirinya.

Saya tidak ada masalah untuk menerima cinta baru. Tapi, kalau boleh biarlah wanita itu seorang yang memahami diri saya dan tahu apa yang pernah saya lalui.

Setiap manusia memang memerlukan seseorang untuk dijadikan peneman dan tempat untuk meluahkan kasih sayang. Semoga Hafiz bertemu dengan wanita yang sesuai untuk dijadikan suri hatinya.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

36 Comments

  1. Anonymous

    March 5, 2018 at 11:48 am

    Klu sunyi ko main ngan kucing jer apiz.. sembang jer lbh padahal????.. sendu

  2. Anonymous

    March 5, 2018 at 11:28 am

    sajat pn xnk dia sis……. dia pn xtau apa yg dia nak sbnrnya… hehehehe hemmm kesian…

  3. Nyonya Mansor

    March 5, 2018 at 11:09 am

    Kahwin ngan Heliza jela masing2 single…sepadan

    • ikan bilis

      March 5, 2018 at 11:21 am

      Dia kena reject dulu dengan heliza hmm..

  4. papagomol

    March 5, 2018 at 10:49 am

    ko laki bini pon sorang kata dah beromen sorang kata belum pon tak lepas nak kahwin lagi. cehhhh. dulu bergaduh status dah janda ke belum. elok ko kahwin dengan sajat je boleh la gaduh status laki ke pompuan pulak

    • Anonymous

      March 5, 2018 at 11:27 am

      sajat pn xnk dia sis……. dia pn xtau apa yg dia nak sbnrnya… hehehehe hemmm kesian…

    • wekkkkkkk

      March 5, 2018 at 12:06 pm

      sajat pun dh kless dgn coacy yin..pelamin angan nyer musnah
      wakakakaka..buka mynewhub..ada story kt situ..

  5. Anonymous

    March 5, 2018 at 10:48 am

    tula ko aritu kawin elok dah ade masalah pegi tinggal bini. Tak salah pun kalau berbincang dulu elok2, pegi jumpe kaunseling perkahwinan dekat JAIS. banyak manfaat dia. ni tak ko pegi tinggalkan. perempuan biasalah, takkan tak meroyan kena tinggal suami. Tu yg habis terbukak aib semua, memang dia salah tapi cuba bincang elok2? Bukan ke tujuan kawen awal2 nak dapat redha Allah?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama