“Aku Syak Akak Ni Liverpool” – Aeril Zafrel Didakwa Nak Menunjuk Tengok Bola Di Stadium Old Trafford

Hiburan

“Aku Syak Akak Ni Liverpool” – Aeril Zafrel Didakwa Nak Menunjuk Tengok Bola Di Stadium Old Trafford

Baru-baru ini, tular di media sosial Instagram mengenai hantaran video yang dimuat naik oleh pelakon dan usahawan terkenal iaitu Aeril Zafrel memaparkan dirinya di Stadium Old Trafford, Manchester.

Menerusi video tersebut, Aeril dilihat berkongsi momen sewaktu menyaksikan perlawanan bola antara Manchester United dan Liverpool.

Advertisement

Malah, pelakon itu dilihat begitu teruja memandangkan ianya merupakan pengalaman pertama dapat menyaksikan perlawanan bola secara langsung di dalam stadium.

Selamat MU menang.

Namun, ada juga netizen yang mendakwa tindakan Aeril berkongsi video itu hanya bertujuan untuk menunjuk-nunjuk ketika berada di Stadium Old Trafford.

Kalau masuk stadium dekat Malaysia tak ada pun tunjuk video. Asal masuk stadium luar negara.. ermm rajin pulak buat video ye. Ermm nampak sangat nak tunjuk, benda mampu, sini pun best juga,” tulis seorang netizen.

Enggan berdiam diri, Aeril kemudiannya membalas komen netizen dengan menjelaskan bahawa itu adalah kali pertama dalam hidup dia memasuki stadium bola sepak.

Apa yang menjadi perhatian orang ramai adalah apabila pelakon itu turut bersoloroh bahawa netizen itu merupakan penyokong pasukan lawan iaitu Liverpool yang kalah dalam perlawanan menentang Manchester United baru-baru ini.

Nama pun first time masuk stadium kak, nak record macam mana, susah jugak kalau semua yang kita upload orang ingat asyik nak menunjuk je, aku syak akak ni Liverpool.

Kita post pun sebab menang, kalau kalah kau ingat aku nak post ke? haha,” tulis Aeril.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

3 bulan lalu

"Najib Dipenjara Bukan Untuk Diraikan" - Fizo Omar Percaya Ada Mesej Tersirat

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...