“Aku Pernah Nak Bunuh Diri Kerana Dirogol Diusia 5 Tahun, Namun Allah Itu Maha Penyayang,” – Pesan Wanita Ini Kepada Mereka Yang Senasib Dengannya

Trending

“Aku Pernah Nak Bunuh Diri Kerana Dirogol Diusia 5 Tahun, Namun Allah Itu Maha Penyayang,” – Pesan Wanita Ini Kepada Mereka Yang Senasib Dengannya

Kita sering terdengar diluar sana, pelbagai kes jenayah berlaku di negara kita, kes samun, kes bunuh dan sudah pasti salah satu yang paling ditakuti adakah kes rogol.

Advertisement

Kes rogol sebenarnya satu kes yang mengundang kepada banyak masalah lain, ini kerana apabila ada seseorang menjadi mangsa, ianya sudah pasti akan menghantui mangsa hingga ke akhir hayatnya dengan pelbagai tekanan perasaan yang dihadapi.

Ada mereka yang mengalami kemurungan, ada mereka yang terpaksa menyendiri kerana takut diketahui orang ramai, bahkan ada yang takut untuk berkahwin kerana takut tidak dapat diterima oleh lelaki yang disayangi.

Seorang wanita bernama Nisa(nama samaran) berkongsi satu kisah detik hitam dalam hidupnya, namun kini dia mendapat sinar baru selepas menemui jalan yang betul, dia juga mengajak mereka yang senasib sepertinya bangun, jangan terus menyendiri.

Jom kita baca apa yang ditulis beliau.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.