“Aku Nak Tengok Orang Nyanyi La Wei!” – Rai ‘Anniversary’ Di Pentas GV9, Netizen Suruh Nabil Cari Tempat Lain

Hiburan

“Aku Nak Tengok Orang Nyanyi La Wei!” – Rai ‘Anniversary’ Di Pentas GV9, Netizen Suruh Nabil Cari Tempat Lain

Malam tadi, pengacara program Gegar Vaganza Musim ke-9 2022 (GV9) iaitu pelawak terkenal, Nabil Ahmad telah membuat kejutan buat isterinya, Nazirah Ayup secara siaran langsung di atas pentas.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok, Nabil dilihat menjemput isterinya dari kerusi penonton sehingga ke atas pentas Gegar Vaganza.

Advertisement

Bukan itu sahaja, pengacara berusia 39 tahun itu turut menyediakan sebuah kek tiga tingkat dan menitipkan ucapan terima kasih sebagai tanda penghargaan kepada isterinya sepanjang mereka mendirikan rumah tangga bersama.

Saya sayang awak sehingga Allah memisahkan kita.

@ceobissnespropozel

Kak Lina pompom pun menyanyikan lagu??????#kaklinapompom #gv9 #bintangkembalimenyengat #gegarvaganza9

? original sound – Username : Tomato? – Username : Tomato?

Menjengah di ruangan komen, perkongsian video itu telah mendapat pelbagai reaksi daripada orang ramai yang rata-ratanya tersentuh hati dan meluahkan rasa sebak mendengar ucapan Nabil menghargai pengorbanan isteri tercinta.

Namun, ada juga segelintir netizen yang meluahkan rasa tidak puas hati dengan tindakan pengacara itu kerana menggunakan pentas GV9 untuk tujuan peribadi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Competition Jadi Rosak.." - Ikut Menari Atas Pentas, Netizen Dakwa Kak Lina 'Kacau' Jaclyn Victor

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. tecit

    October 4, 2022 at 9:33 am

    tp cantik gile laa bini nabil ni. lembut jee

  2. Anonymous

    October 3, 2022 at 5:41 pm

    apsal ek,stiap perkara yg manis/masam mesti memasing nk ditunjuk..tak rasa palsu ke.knpe tk raikan secara pribadi andai itu yg wujud dlm diri.manusia skang2 ketepikn yg semulajadi..

  3. anonymous

    October 3, 2022 at 1:52 pm

    macam la GV tu kau punya naik loya tekak

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...