“Aku Menderita!” – Ibu Puteri Balqis Kesal Kejahatan Bekas Suami Tidak Dihukum, Keluarga Pula ‘Tikam Belakang’

Hiburan

“Aku Menderita!” – Ibu Puteri Balqis Kesal Kejahatan Bekas Suami Tidak Dihukum, Keluarga Pula ‘Tikam Belakang’

Pernah sebelum ini pelakon remaja, Puteri Balqis mendedahkan kejahatan ayah kandungannya yang membuatkan dia dan ibu menderita untuk sekian lama.

Kejahatan bekas suami masih tiada balasan

Terbaru, ibu Puteri Balqis iaitu Norashikin Mohd Aziz tidak dapat menahan rasa marah dan sedih apabila kejahatan bekas suami tidak dihukum oleh pihak berkuasa serta ‘didiamkan’.

Advertisement

Penyondol jadi famous dalam masa 1 hari hanya kerana bongkar semua jadi hero, dapat keadilan. Kes kami, kes jenayah dikatakan buka aib.

Ibu puteri balqis

Macam mana orang macam kami, macam aku? Yang ditinggalkan dalam satu bilik penuh dengan orang-orang Sabah ambil ice, kawan suami sendiri masturbating dan aku ditinggalkan satu bilik sorang-sorang.

Keluarga sendiri tak kisah diri menderita

Bukan saja meluahkan rasa tidak adil, malah Norashikin turut meluahkan rasa kecewa terhadap kakak kandung sendiri yang menggunakan akaun media sosial palsu hanya kerana mahu menjaja fitnah pada selebriti-selebriti lain mengenai adik sendiri.

Puteri balqis

Dalam pada itu, ibu Puteri Balqis turut menitiskan air mata apabila memikirkan tentang sikap keluarga sendiri yang tidak mengambil endah biarpun dia sedang menderita.

8 months ago

Puteri Balqis Dedah Ibu Pernah Dipanggil Pelacur, Dituduh Penagih Oleh Kru Produksi - "Lepas Solat Mereka Sambung Hina Mak..."

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...