Aktor Baru Bergelar Datuk Ditahan Kerana Tampar Anggota Polis

Hiburan

Aktor Baru Bergelar Datuk Ditahan Kerana Tampar Anggota Polis

Panas, panas! Seorang pelakon berusia 37 tahun yang baru dianugerahkan gelaran Datuk telah ditahan kerana menampar seorang anggota polis dan menendang orang awam di kaunter trafik Balai Polis Kota Damansara, Petaling Jaya, tengahari tadi.

Advertisement

Kejadian itu disahkan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohd Zani Che Din, dan Berita Harian melaporkan,  siasatan lanjut sedang dijalankan mengikut Seksyen 90 Akta Polis kerana berkelakuan tidak senonoh dalam balai polis. Dia berkata:

Saya mengesahkan kejadian berkenaan. Ketika ini pelakon berusia 37 tahun terbabit masih berada di balai berkenaan. Kita tahan beliau untuk siasatan lanjut.

Pihak polis juga akan menjalankan siasatan terperinci bagi mengenalpasti sama ada pelakon berkenaan berada di bawah pengaruh dadah atau tidak.

Pelakon itu dikatakan hadir ke balai polis berkenaan untuk membuat laporan berkaitan satu kemalangan jalan raya. Dalam kejadian itu yang berlaku pada jam 1.20 tengah hari, pelakon itu berurusan di kaunter terbabit sebelum secara tiba-tiba menampar muka petugas yang menerima aduan itu sambil disaksikan beberapa anggota lain dan orang awam.

Dia juga turut menendang kaki orang awam yang berada dalam balai sebelum ditahan beberapa anggota polis lain. – beautifulnara.com via BH Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

64 Comments

  1. MerakSekampung

    January 11, 2018 at 5:04 pm

    Aduh.. ni yang merak panas ni. baru jadi datok dah sesuka hati nak tampar2.. nanti merak tampar dia berpusing2 macam cerita hindustan nanti.. Lain kali jadi tan sri pulak lah. tan sri baru orang pandang, betina pun mengaum. setakat datok org dah tak peduli.

  2. Anonymous

    January 11, 2018 at 5:02 pm

    esok lepas..ala benji.

  3. Anonymous

    January 11, 2018 at 4:56 pm

    pengaruh dadah??? omg….

  4. ayoii

    January 11, 2018 at 4:54 pm

    agaknye polis tu tnye “ni dato beli ke??”..terus dia tampar polis tu…keh keh keh…mule2 aku salute jgk kat farid ni sbb nmpk dia sokong tun tp dgn perangai haramjadah dia ni…adoiiii…buat spoil laa lu ni bro….ko tu artis kot…jd ikon pd anak2 muda…camne ko nk bersama2 dgn rakyat tuk ubah malaysia ni klu dri ko sndri pun rosak sbb dadah….tkut pulak aku bl pikirkan masa depan negara malaysia ni camne….bak kate pepatah “nk lihat maju x maju sesebuah negara tgk pd para pemuda-pemudi nye”…dh nmpk daaa byg2 malaysia ni negara dadah….so,lps ni jgn nk slhkan bangsa cina,india klu anak2 muda diorg lg maju drpd anak2 melayu…..ank2 melayu rosak sbb diri mrk sndri…lps tu slhkn bangsa lain….kah kah kah…

  5. Anti Artis Malaya

    January 11, 2018 at 4:51 pm

    Konfem setel nie… Kata anak Datok …

Loading...