Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Aksi Selamba Uqasha Senrose Peluk Cium Adik Ipar Dikritik Netizen

uqasha senrose peluk cium suami nelydia senrose

Umum mengetahui pelakon cantik, Nelydia Senrose sudah mendirikan rumah tangga dengan, Hafez Halimi pada April lalu. Tidak dinafikan hubungan Hafeez dan keluarga isterinya begitu akrab dan mesra sekali.

uqasha senrose peluk cium adik ipar

Bagaimanapun, kecoh di media sosial apabila viral video Uqasha Senrose dengan selamba berpelukan mesra dan mencium pipi adik iparnya itu.

Advertisement

 

 

Rata-rata netizen mengkritik kelakuan Uqasha itu yang dianggap tidak menjaga batas pergaulan dengan ipar-duai, bukan mahram. Malah, riak wajah Nelydia juga seakan-akan tidak selesa dengan tindakan kakaknya itu.

“Kena jaga batas, esok-esok kebas

suami adiknya”

uqasha senrose peluk cium adik iparuqasha senrose cium suami nelydiauqasha senroseuqasha senrose nelydia senrosenelydia senrosesuami nelydia senroseMungkin sudah terbiasa sebegitu dan tiada niat lain disebaliknya. Tak apa lah, harapnya selepas ini Uqasha boleh memperbaiki diri dan tindak-tanduknya agar tidak menimbulkan fitnah.

Sumber Berita : Forum CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. Anonymous

    February 23, 2020 at 1:47 pm

    Bodoh…tgedik2…agknya nk scndle scra haram plk kut

  2. Anonymous

    October 24, 2019 at 1:34 pm

    hahahaha yang ni aku setuju. tak rasa ni first time si uqasha buat macam tu. sebab tgk cari suami nelydia pun mcm biasa je buat. tak de muka terkejut ke apa. huhuhu

  3. Anonymous

    October 17, 2019 at 10:38 am

    owh ruhainies kelantanese ke ? x tahu pulak

  4. eeuuwww

    October 17, 2019 at 9:58 am

    mesti bau kepam kan kepala kau

  5. korok

    October 17, 2019 at 8:53 am

    moden la katakan smpi batas muhrim pun xtau…selamba ko cium ipar…yg lawak muka nelydia cam nak hempuk je ungka tu…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top