October 16th, 2019

Umum mengetahui pelakon cantik, Nelydia Senrose sudah mendirikan rumah tangga dengan, Hafez Halimi pada April lalu. Tidak dinafikan hubungan Hafeez dan keluarga isterinya begitu akrab dan mesra sekali.

uqasha senrose peluk cium adik ipar

Bagaimanapun, kecoh di media sosial apabila viral video Uqasha Senrose dengan selamba berpelukan mesra dan mencium pipi adik iparnya itu.

 

 

Rata-rata netizen mengkritik kelakuan Uqasha itu yang dianggap tidak menjaga batas pergaulan dengan ipar-duai, bukan mahram. Malah, riak wajah Nelydia juga seakan-akan tidak selesa dengan tindakan kakaknya itu.

“Kena jaga batas, esok-esok kebas

suami adiknya”

uqasha senrose peluk cium adik iparuqasha senrose cium suami nelydiauqasha senroseuqasha senrose nelydia senrosenelydia senrosesuami nelydia senroseMungkin sudah terbiasa sebegitu dan tiada niat lain disebaliknya. Tak apa lah, harapnya selepas ini Uqasha boleh memperbaiki diri dan tindak-tanduknya agar tidak menimbulkan fitnah.

Sumber Berita : Forum CARI


30 responses to “Aksi Selamba Uqasha Senrose Peluk Cium Adik Ipar Dikritik Netizen”

  1. Anonymous says:

    Bodoh…tgedik2…agknya nk scndle scra haram plk kut

  2. Anonymous says:

    hahahaha yang ni aku setuju. tak rasa ni first time si uqasha buat macam tu. sebab tgk cari suami nelydia pun mcm biasa je buat. tak de muka terkejut ke apa. huhuhu

  3. Anonymous says:

    owh ruhainies kelantanese ke ? x tahu pulak

  4. eeuuwww says:

    mesti bau kepam kan kepala kau

  5. korok says:

    moden la katakan smpi batas muhrim pun xtau…selamba ko cium ipar…yg lawak muka nelydia cam nak hempuk je ungka tu…

Loading...