June 9th, 2016

Akim dan Stacy adalah antara pasangan suami isteri selebriti kegemaran Abang Nara. Secara jujur, diri ini menarik nafas lega apabila percintaan mereka yang bertahun-tahun berakhir jua dengan ikatan perkahwinan. Pelbagai rintangan terutamanya daripada segi perbezaan agama yang terpaksa dihadapi oleh mereka berdua. Namun ternyata keutuhan dan ketulusan cinta Akim dan Stacy berjaya membuatkan mereka mengharungi segala rintangan sehingga bergelar suami isteri pada tanggal 5 Februari lalu.

akim stacy

Akim, Stacy dan Bella

Majlis perkahwinan Akim dan Stacy telah pun berlangsung dengan gilang gemilangnya. Banyak gambar-gambar sekitar majlis telah pun dikongsikan oleh pasangan suami isteri ini untuk tatapan para peminat mereka. Namun rupa-rupanya, ada banyak lagi gambar perkahwinan koleksi peribadi milik Akim & Stacy yang selama ini disimpan rapi untuk tatapan mereka berdua.

Namun bekerjasama dengan applikasi Capture Akim dan Stacy telah pun memuatnaik berpuluh-puluh gambar koleksi peribadi mereka khas buat pengguna Digi. Jom kita ushar 3,4 keping gambar yang telah dimuat naik oleh Akim dan Stacy menerusi akaun Capture KimCy.

akim stacy

akim stacy

akim stacy

akim stacy

akim stacy

akim stacy

Ok apa benda applikasi Capture nie sebenarnya? Untuk pengetahuan anda, Capture adalah sebuah aplikasi simpanan foto yang membolehkan pengguna menyimpan gambar serta video yang diambil secara talian. Setiap pengguna Digi akan mendapat 30GB sehingga 100GB ruangan simpanan berdasarkan pelan Digi yang digunakan. Selaku seorang pengguna Digi, Abang Nara memang mengoptimumkan penggunaan Capture dengan memindahkan kesemua gambar dan video yang diambil ke sana setiap hari untuk memastikan memory telefon tak full. 100GB bila nak habis kan? Upload je sampai lebam.

akim stacy

Untuk makluman, bermula 6 Jun ini, dengan kerjasama Digi, Akim dan Stacy akan muncul di dalam drama 5 episod yang mengisahkan kehidupan mereka selepas bergelar suami isteri. Fuh mesti best nie. Lagi lagi tahun ini Akim dan Stacy akan berpuasa dan berhari raya sebagai suami isteri buat pertama kalinya. Teringin juga nak melihat gelagat Stacy bangun pagi memasak sahur untuk Akim, menahan lapar dan dahaga di waktu siang, dan kemudiannya memasak untuk berbuka.

Tentu seronok juga melihat Akim memberi kata-kata semangat, mengusik Stacy yang sedang kelaparan dan mengucapkan tahniah kepada Stacy kerana berjaya berpuasa. Abang Nara yakin detik-detik itu akan dirakamkan di Capture KimCy dan juga ditayangkan di dalam drama istimewa Akim dan Stacy ini. Boleh tengok sedutan episod Akim dan Stacy bergaduh pasal baju di sini. Kelakar gila.

akim stacy

Buat anda yang merupakan pengguna Digi dan masih belum memuatturun applikasi Capture, silalah berbuat demikian di Apple Apps Store atau Google Play dan cuma search “Capture” untuk download. Jangan lupa ke laman web rasmi Digi https://capture-app.com/ms/ untuk mengetahui lebih lanjut tentang kehebatan applikasi Capture yang akan memudahkan anda menyimpan segala kenangan di dalam telefon pintar anda.


Comments are closed.

Loading...