Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Akim AF7 – Saya Bukan Gay

akim af7 gay

Hahaha. Rasa nak tergelak dan menghumban diri ke dinding opis bila dengar gosip Akim AF7 nie gay. Kami rasa mereka yang mengeluarkan gosip murahan nie tak pernah tengok gambar transformasi Akim AF7 yang pernah kami keluarkan dulu. Mementang skang nie Akim dah jambu. Dulu masa dia muka cam Indon buat construction takder plak gosip camnie kan?

Advertisement

Mungkinkah mereka-mereka yang buat gosip nie pun adalah rakan-rakan Akim jugak? Almaklumlah walaupun Akim dapat nombor 3 dalam Akademi Fantasia 7, populariti dia boleh dikatakan lagi mantap daripada mereka-mereka yang lain. Terutama lepas lagu Bengang dia keluar. Memang hit beb lagu tue. Siap masuk final AJL24 lagi.

Buat Akim, sabor jerlah ye ek. Jangan layan gosip camnie. Makin dilayan makin seronok la orang yang start wat gosip nie. Baik senyap dan tumpukan perhatian kat menyanyi jer.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top