Akibat Diabetes Lima Jari Kaki Bad Indigo Dibuang, Guna ‘Walker’ Untuk Bantuan Pergerakan

Hiburan

Akibat Diabetes Lima Jari Kaki Bad Indigo Dibuang, Guna ‘Walker’ Untuk Bantuan Pergerakan

Penyanyi Bad Indigo kini berdepan dengan kesukaran apabila lima jari kakinya terpaksa dibuang melalui proses pembedahan secara berperingkat akibat daripada penyakit diabetes yang dihadapinya.

Menurut Bad atau nama sebenarnya Badrul Izhan Yeop Abdullah, biarpun pergerakkannya agak terbatas, namun dia berusaha semampu boleh untuk menguruskan dirinya tanpa bantuan isteri iaitu penyanyi, Ashira.

Advertisement

Lima jari kaki telah dibuang. Sejak dari keluar hospital awal tahun lalu lagi saya memang kena guna walker untuk bergerak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bad Indigo (@bad.indigo_official)

Penyanyi yang kini berusia 46 tahun itu terpaksa menjalani pembedahan membuang jari kakinya yang sudah terluka akibat penyakit diabetes dihadapinya sejak Januari, Mac dan September lalu.

Dalam pada masa yang sama, penyanyi ini menganggap dugaan yang dihadapinya ini sebagai peringatan buatnya untuk sentiasa ingat akan Yang Maha Esa.

Advertisement
Bad Indigo dan isteri Sumber : mStar 

Bad ditemui oleh pihak mStar di konsert Gegar Vaganza musim kelapan (GV8) yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) bersama isterinya Ashira yang juga merupakan bekas bintang program GV untuk musim ketujuh, Ahad lalu.

Bad Indigo
2 bulan lalu

"Saya Segan Nak Ambil Bantuan Zakat, Ada Asnaf Lain Lebih Memerlukan" - Bad Indigo

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...